Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ik vind Nikkie in het engels echt leuk. Maar in het nederlands denk ik altijd doe niet zo overdreven…

4 likes

Geen idee! ik hoorde op de radio dat er 8 afleveringen zijn ipv 10 maar ik weet niet hoe en wat

Nee joh, was een grap. Iemand hier op het forum heeft ooit gezegd dat hij kinderen liet huilen :stuck_out_tongue:

Nah vind het echt jammer van Tina, geniet echt van haar droogheid

1 like

:joy: (plaatje van twitter)

30 likes

Huh wel toch?

Ja dat denk ik ook altijd.

1 like

Ik vind het jammer dat (alle?) kandidaten acteurs of van de televisie zijn. Wilde er geen sportman/vrouw of muzikant meedoen? Heb bij deze groep gelijk het idee dat ze elkaar allemaal kennen en een kliekje is

3 likes

Wacht waarom mogen mensen ron niet? Ik dacht altijd dat ie reuze mee viel vergeleken zijn broer carlo, die kan ik echt niet handlen.

Jammer dat tina al zo snel eruit is. Haar droogheid is geweldig.

1 like

Ze stonden met zijn 2e over een tafeltje geleund waar net 2 stapeltjes A4tjes op passen. Dat is geen anderhalve meter (verder wel top gedaan met de afstand tussen de rest).

Nee nee nee you’ve got that all twisted. Carlo = Leuk. Ron = blegh.

———————

Zo jammer, Tina er al uit! Ik vind haar heel grappig en ook leuk in haar interacties in een groep. Voor nu richt ik mijn pijlen op Peggy. Hoewel het eigenlijk net te dik er bovenop ligt dus ze zal het vast moet zijn :joy: Ik hoop dat Jeroen ver gaat komen en Patrick en Nikkie mogen voorlopig ook blijven!

2 likes

Oh dan heb ik echt ff een moment niet op zitten letten want ik heb alleen maar Rop bij dat scherm en Marlijn achter die desk zien staan… dat is dan wel slordig ja!

Omg ik hoopte zo dat Ron en Ellie niet mee zouden doen maar helaas :nauseated_face:. Ik vind vooral Ellie ZO irritant, overweeg om pas weer te kijken als zij eruit ligt.

7 likes

iedereen superenthousiast op elkaar reageren ook. ik zou bang zijn dat ik iemand niet zou herkennen, haha

3 likes

Ik moet juist zo lachen om Ellie. Zo mega gestructureerd en serieus de hele tijd. Vind haar echt een leuke kandidaat

14 likes

Ik wil best wel de roomie zijn van Tygo :smirk:

8 likes

Ik kon niet live meekijken en mocht niet in dit topic kijken van mezelf voor ik de aflevering gezien had.Maar ik vind het nu al helemaal leuk! Ben helemaal excited haha.Zo jammer dat Tina er nu al uit ligt :sob: Was juist één van mijn favorieten.Toen die oude vrouw naar beneden wou komen en ze zei “ach we lopen gewoon weg,kom snel”.Ik ging stuk.Patrick,Nikkie,Ellie en Tygo zijn nu mijn favo.Ron is wel scherp hoor meteen.
Verbaasde me wel dat niemand zijn eigen quote op de spiegels herkende? Aan het einde zei Patrick dat Ellie loog over haar quote want dat was de zijne.Maar hij zei tijdens de opdracht dat hij niet meer wist welke die van hem was,hmm :face_with_monocle:

Zin in volgende week!!

4 likes

Dat zou ik precies hetzelfde oplossen als nu, een brede lach, verbaasde ogen en dan net iets te hoog “Heeeeeeeeeeeeeeyyy! Wat leuk!” en hopen dat iemand een naam zegt.

4 likes

Is al een keer langsgekomen maar speciaal voor de jubileum editie nog één keer:

afbeelding

Wie is na 20 jaar WIDM jouw favoriete Mol?

• Deborah (seizoen 1, Australië)
  • Nico (seizoen 2, Schotland)
  • George (seizoen 3, Portugal)
  • Elise (seizoen 4, Canada)
  • Yvon (seizoen 5, Australië en Indonesië)
  • Milouska (seizoen 6, Argentinië)
  • Inge (seizoen 7, Thailand)
  • Dennis (seizoen 8, Mexico)
  • Jon (seizoen 9, Ierland en Jordanië)
  • Kim (seizoen 10, Japan)
  • Patrick (seizoen 11, El Salvador en Nicaragua)
  • Anne-Marie (seizoen 12, IJsland en Spanje)
  • Kees (seizoen 13, Zuid-Afrika)
  • Susan (seizoen 14, Hong Kong en Filipijnen)
  • Margriet (seizoen 15, Sri Lanka)
  • Klaas (seizoen 16, Dominicaanse)
  • Thomas (seizoen 17, USA)
  • Jan (seizoen 18, o.a. Kiev vriend)
  • Merel (seizoen 19, Colombia)
  • Rob (seizoen 20, China)

0 stemmers

1 like

Mijn favoriete mol is George, dat seizoen was trouwens ook zo leuk. Ik hoop echt dat hij net als andere oudmollen nog even voorbij komt dit seizoen. Verder vond ik Milouska en Dennis ook supergoed.

3 likes