Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

10 likes

Oh ik vind dit echt jammer.

Woah ik vind dit juist HEEL TOF en mega leuke locatie, vind het goed dat ze Europa mooi in beeld gaan brengen qua reizen en vliegen en ik heb er zoveel zin innnnnnn

19 likes

Ben benieuwd wie de deelnemers zijn! Vind Ron stom dus als hij meedoet hoop ik dat hij er weer als eerste uit gaat

8 likes

Dit zou alleen al leuk zijn vanwege de ironie.

8 likes

Woahh ZIN IN. Voor mijn gevoel is het al zo lang geleden dat er iets leuks op tv was haha dus ben helemaal excited

2 likes

Vroeger kon ik echt uikijken naar een nieuw seizoen. Maar laatste jaren boeit het mij echt steeds minder. Vond vorig seizoen ook best wel saai. Misschien sla ik dit seizoen wel over.

1 like

Same! Zeker sinds ik de Vlaamse versie kijk…

1 like

I see wat you did there :smirk:

5 likes

Aahh zin in weer! Ben heel benieuwd naar alle kandidaten en hoe ze die bekend gaan maken!
Alleen maar oud-mollen zou ik nog toffer vinden denk ik maar dat lijkt me ook een stuk lastiger (want daar zijn er maar 20 van dus dan moet je er maar net 10 vinden die mee willen en kunnen doen).
5 september duurt nog wel heel lang voor mn gevoel haha, ben nu al ongeduldig.

Ik zie wel nu al op tegen alle berichten in dit topic met ‘de vlaamse versie is veel beter blabla’. (Oa hierboven ja, maar vorig seizoen waren die berichten er ook constant en gaat nu sowieso ook weer komen.) Ja, die versie is idd heel goed en supervet, maar daarom hoeft de NL’se versie toch niet constant vergeleken en afgezeken te worden? Ik gooi de dooddoener er maar alvast in: dan kijk je toch lekker niet.

6 likes

Ik kijk er naar uit! Ben benieuwd wie meedoen

Ohhh dit vind ik HEEL leuk. Zin in!

Ik ga alsnog kijken hoor. Het is idd niet terecht om het te vergelijken, maar wel een oorzaak dat ik minder geboeid ben door de Nederlandse versie.:woman_shrugging:t3: Maargoed ik ga dan ook niet bij elke aflevering commentaar geven hier en vergelijken. Ben wel benieuwd naar dit extra seizoen!

2 likes

Haha ik wou dat net komen posten, maar zal ik maar niet doen dan (okee nu heb ik het eigenlijk toch gedaan :troll: ).

Maaarrr ik vind het leuk dat er een extra seizoen komt en ik ga zeker kijken!
En Ron mag er van mij na 3 minuten uit, vind ik echt geen leuk persoon. Ik ben ook wel benieuwd naar mooie beelden van Toscane. :blush:

2 likes

Vind dit best wel leuk! Heb nu ook alle seizoenen terug gekeken dus kan als het goed is iedereen herkennen :grin:

Hoop dat er veel mensen meedoen uit de oudste seizoenen

1 like

Echt zin in!! Ga natuurlijk kijken.Kennie wachten.

Ahh superleuk!! Hoop dat Jan Versteegh er weer in zit en nu als kandidaat!

3 likes

Wanneer zouden de kandidaten bekend worden gemaakt? Het begint al bijna…

Tijdens de eerste aflevering pas staat er in het molboekje.

1 like

oh meh