Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Er is wel speculatie op basis van hints die gegeven zijn

Samenvatting

1: Nicaragua seizoen 11 – Horace Cohen⠀⠀⠀
2: Colombia seizoen 19 – Nikkie de Jager ⠀⠀⠀
3: Georgië seizoen 18 – Ron Boszhard
4: China seizoen 20 – Tina de Bruin
5: Argentinië seizoen 6 – Peggy Vrijens⠀⠀
6: Mexico seizoen 8 – Patrick Martens⠀⠀
7: Hongkong seizoen 14 – Tygo Gernandt ⠀⠀⠀
8: Thailand seizoen 7 – Nadja Hupscher⠀⠀
9: Oregon seizoen 17 – Jeroen Kijk in de Vegte
10: Dominicaanse Republiek seizoen 16 – Ellie Lust

Ik zou het wel echt zo irritant vinden als Ron er weer inzit. En ook jammer dat het beperkt is tot de BN’ers.

2 likes
Samenvatting

Vind dit best een leuke lijst! Alleen jammer dat er veel recente nog bij zitten ipv iemand uit seizoen 5 of 9 (oke behalve Nikkie want van haar vind ik het wel leuk dat ze terugkomt)

1 like

Ik vind de groep die nu gespeculeerd wordt wel een leuke mix! Ben heel benieuwd of dit een ander soort seizoen wordt.

Ik vind het wel een beetje alsof alle ‘extremen’ er tussenuit zijn gepikt? Zijn allemaal bijna op zichzelf staande personages ofzo. Alsof de kijkcijfers dan nog beter worden. Of ben ik nu heel zuur? Wanneer begint het seizoen eigenlijk

6 likes

Ja ik kreeg dat gevoel ook al. Alsof ze een meest typische widm cast hebben samengesteld.

@Squidy 5 september!

1 like

Ik vind het oprecht een leuke en gevarieerde lijst maar als Ron er serieus weer bij zit, hoop ik echt dat hij er ook weer als eerste uit gaat. Sorry not sorry.

22 likes

Ik vind het ook een hele leuke lijst! Ben benieuwd of dit ook daadwerkelijk de kandidaten zijn. Echt zin om weer te kijken

Hmm vind dit bijna alleen maar hele aanwezige mensen meh. En ik hooop echt dat Ron er niet bij zit. Vind hem zo irritant.

3 likes

Als ron erin zit zou ik het grappig vinden als hij de eerste ronde er weer uit ligt.

3 likes

Yes Tina, zij ging er vorig jaar echt veel te snel uit

3 likes

Oohh ja hoop zo erg dat Ron er meteen uitvliegt. Snap niet dat zoveel mensen hem zo graag terug willen zien

2 likes

Ik was al bang dat Ellie weer mee zou doen. Vind haar een leuk mens hoor, maar nu wordt het natuurlijk weer zo’n hihaho etherdiscipline grappen seizoen. Vorige keer was dat een spontaan/natuurlijk iets, nu gaat dat geforceerd en niet leuk worden.

Maar misschien ben ik te zuur :joy:

25 likes

Ja ik vraag mij ook af of niet alles een beetje te geforceerd gaat zijn omdat ze al weten hoe het is en hoe de hype er om heen is.

Meh ik vind het helemaal niet zo’n leuke lijst, op het eerste gezicht :sweat_smile:. Waarschijnlijk valt het in de praktijk heel erg mee hoor, maar Ron vind ik vrij nietszeggend, Peggy Vrijens… tja, Tina vond ik heeeel irritant de vorige keer, die hoort zichzelf veel te graag praten, Ellie Lust precies wat iemand hierboven zei. Eerste keer was leuk, maar ik vrees een beetje herhaling van zetten?
Nou ja, het fijne van niet al te enthousiast zijn is dat het alleen maar kan meevallen, lijkt me :grin:

4 likes

Het is bij mij een beetje half/half. Sommige mensen vind ik heel leuk (Nikkie, Patrick, Tygo, Jeroen) en anderen denk ik; neeehhh niet weer.

Maar wie weet klopt deze lijst geen eens, dus ik wacht maar gewoon af tot 5 september.

2 likes

Ik vind haar eigenlijk helemaal niet leuk overkomen. Dus ik zou haar niet missen en snap het enthousiasme ook niet zo

Meende dat Kees Tol eerder ook genoemd werd

Denk niet dat ze een mol mee laten doen als kandidaat, die hebben te veel kennis van achter de schermen lijkt me.

1 like

Fair point

Zijn stem kwam voor in de intro, vandaar dat misschien mensen dachten dat hij mee zou doen.

Ik vind het trouwens echt heeel leuk dat Patrick Martens meedoet. Vind hem altijd geweldig haha

1 like