Ik zou het heel fijn voor Nikkie vinden aangezien ze vanwege nare omstandigheden weg moest.
Omdat ik hem irritant vond.
Hij is echt niet leuk, ontzettend arrogant en onaardig. (Heb een keer een dag met hem gewerkt tijdens de opnames met een programma met kinderen.) Echt zân verdiende loon om er direct uit te liggen en nooit meer terug te komen.
Zolang Nikkie er maar in zit
Ik zou het sowieso leuker vinden als het gewoon nieuwe kandidaten zijn.
Ik ook! Of een seizoen met alleen maar molloten, die elkaar dan helemaal gaan overanalyseren.
Oh ik heb hem ook 1 dag meegemaakt op werk, vond hem juist heel aardig en tof Daarom vond ik het zo zielig dat ie niet eens echt in het spel belandde toen.
Misschien had hij zân dag niet. Voor mezelf vind ik dat geen probleem maar de kinderen die mee deden waren er echt verdrietig om. (Werden letterlijk afgesnauwd.)
Ik heb wel meer van zulke verhalen over hem gelezen. Vind hem iig niet sympathiek overkomen en ook nogal zuur in de interviews na de Mol. Ik hoop dat het gewoon met nieuwe kandidaten is.
@Swelgje ja ik heb ook een goede ervaring met hem! (Zelfde programma met kinderen denk ik haha). Maar stom dat ie bij jou zân dag niet had en dat afreageerde, hij zou professioneel genoeg moeten zijn om dat niet te doen.
Qua WIDM ben ik wel neutraal over hem haha. Ik hoop iig dat ze van het seizoen zelf (locaties, opdrachten) ook iets nieuws/spannends/extraâs hebben gemaakt en niet alleen op de kandidaten leunen.
Ik ook, heb de geruchten ook gezien maar zou dat wel jammer vinden eigenlijk.
Wat was er ook al weer?
Haar broertje overleed in die periode.
Door dit filmpje neig ik nog meer naar oud deelnemers⊠Vooral met dat âwelkom terugâ en zo nadrukkelijk âtweede kansâ.
Stemmen van oud-mollen, dus een seizoen met alleen maar oud-mollen lijkt dan ook wel een optie?
Ik hoor Kees Tol!
Ja en Merel sowieso. Verder heb ik nog niet heel aandachtig geluisterd haha.
Binnen een paar uur zijn vast alle stemmen al geanlyseerd en staat het alweer online
Ik hoor Merel, Jon van Eerd en Kees Tol.
Dit zijn stuk voor stuk mollen geweest.
Vind dat het spel een extra dimensie geven. Een mol die weet hoe een mol werkt, en dan de mol vinden. Spannnnnnnend!
Ah Jon van Eerd hoop ik! Hij is mijn favo mol ooit!