Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Volgens mij heb ik gelezen dat ze dat extra seizoen sowieso in het najaar uitzenden. Ik weet niet of en in hoeverre het ook in de afleveringen terugkomt maar het seizoen hoort ook wel bij het jubileumseizoen 2020, dus zou gek zijn als het dan ineens in 2021 wordt uitgezonden

1 like

Plus… dat heel veel series geen doorgang kunnen vinden nu qua opnames. Dus denk dat elke zender blij is met dat wat ze hebben te kunnen uitzenden hihi

1 like

ik kijk dat seizoen met Dennis Weening en hij is toch zo’n goede mol bespeelt hen echt helemaal.

1 like

Voor de podcast van Trust Nobody? :grin:

is er een podcast? Nee ik was seizoenen aan het nakijken en dit is by far toch wel mijn favoriet

1 like

Oh! Nou zeker even bekijken, vanaf morgen gaan zij toevallig een podcast maken over dit seizoen!

1 like

ah okay, ik vind de kledingstijl ook zo herkenbaar voor die tijd, zat toen op de middelbare school maar die petjes, witte riemen en merken t-shirts zijn wel erg 2000’s.

Haha ja in die oudere seizoenen isxde kleding zo leuk, ook hoe jong sommige mensen nog waren. In 2005 deed Marc-Marie mee met een bos haar.

Ik ben bijna klaar met alles kijken, zit nu in 2016 en hierna alleen nog 2017. Vind 2016 wel een beetje tegenvallen maar kan niet zo goed uitleggen waarom. Heb het idee dat het de mol hier te makkelijk afgaat en dan ze graag omdat in het jaar daarvoor de pot het laagste was het weer wilde overtreffen of zo.

:partying_face:

3 likes

Oeee hopelijk gaat het lukken! Ik ben ook heel benieuwd wanneer dat extra seizoen op tv komt.

Volgens mij(?) staat dat gewoon voor september gepland. Dat was denk ik allang opgenomen!

Oh ja ik wist wel dat het was opgenomen. Maar niet wanneer ze het zouden uitzenden. September duurt nog zo lang :sob:.

3 likes

5 september?

1 like

5 september dus :tada: ?

Denk 5 sept inderdaad! Zijn er eigenlijk al speculaties over de kandidaten en locatie?

Volgens mij was er iemand op youtube die dacht dat er oud kandidaten mee zouden doen (weet niet meer wie allemaal, in ieder geval dacht hij Nikkie, Ron en Peggy)

2 likes

Oh man dat hoop ik echt niet, zeker Ron niet.

4 likes

Hoezo? Ik zou het Ron juist wel gunnen! Hij was er na 1 dag uit. Nikkie lijkt me heeeel leuk als ze erin zit!

1 like

De regisseur had tijdens de coming out van Nikkie een foto van hen beiden geplaatst, op een koude locatie met dikke jassen aan. Dit was niet tijdens het seizoen van Nikkie, toen was het heel warm. De foto is daarna snel weer verwijderd, maar een molloot die gisteren op de radio was (denk de youtuber die hierboven werd genoemd) had het gezien.
Dus grote kans dat Nikkie inderdaad meedoet en dat de locatie een koud land is.

1 like