Kijkend naar de laatste zin denk ik van niet
Jeetje ik moet echt stoppen met recaps lezen anders ga ik Rob nog leuk vinden. Gelukkig draagt hij geen bril anders was ik helemaal om
Kijkt iemand ook naar het eerste seizoen nu, staat op npo?
jaaaa!!! net aflevering 1 gezien
Aflevering 2
Omg die opdracht met die krokodillen!! gewoon weer echt iets SPANNENDS ipv iets lauws
Oooh ik weet wat ik morgen ga doen.
Bedoel je het allereerste seizoen of vanaf 2005?
Ik ben vanaf 2005 aan het kijken en zit nu in 2012 Die beeldkwaliteit van de vroegere is wel echt verschrikkelijk zeg hahaha.
Ik vind 2006 de beste mol, 2008 een heel leuk seizoen en 2012 zijn echt de saaiste kandidaten ooit
nee echt 1999, beeldkwaliteit is minder maar de opdrachten en het geld wat ze nog kunnen verdienen , kajing
Ik ben nu bij aflevering drie en geniet echt van de Expeditie Robinson overlap.
Net in Boulevard: ‘Mascha van Beautygloss lijkt te hinten op deelname Wie is de Mol’
Wordt dat extra seizoen dan toch misschien een Influencer-seizoen?!
Nu vind ik dit niet echt verspreken maar goed. Geloof wel dat het een grote wens van haar is.
Wanneer zou dat dan opgenomen moeten zijn? Want een maand vlogs faken kan lastig lijkt me
Haha voor iemand als Mascha die nauwelijks buiten de deur komt is dat nog best makkelijk toch?
Nee maar ik denk ook dat ze niet gevraagd is hoor. Het ‘extra’ seizoen is dus al wel opgenomen, de voorbereiding van het gewone seizoen is uitgesteld
“Ik heb meer kijkers dan sommige tv-programma’s” is dit echt zo ?
Haha nu je het zegt, zou inderdaad wel kunnen, maar zou heeel goed uitgedacht moeten zijn. Ben wel benieuwd naar de details over dat extra seizoen, echt weinig info nog over
Zou voor meer influencers gelden denk ik! Als ze een influence Editie maken, vele vloggen er wel “bij”!
Maar met expeditie Robinson komt t ook altijd wel rond haha
Misschien dan rtl late night met twan huys.
Huh maar hoe zou dit een verspreking zijn? Ze zegt alleen dat ze voor WIDM inderdaad een maand vloggen zou moeten opgeven en dat ze dat er ook wel voor over zou hebben omdat ze dat haar favoriete programma is. Maar daar kan je toch met geen mogelijkheid de hint uit halen dat ze dat ook daadwerkelijk gedaan heeft?
Ze moeten hun aflevering toch vullen, terwijl alle (semi-)bekende Nederlanders binnen zitten.
Ik vind het ook geen logische conclusie. Mijn conclusie zou juist zijn dat ze dus niet mee doet, want er was geen vlog stop.
‘Sommige’ klopt misschien wel, maar die tv-programma’s vallen dan wel onder de categorie ‘barslecht bekeken’.
Ik heb even vluchtig gekeken naar de views van de vlogs en er zijn enkele uitschieters boven de 100k, maar de meesten zitten tussen de 50k en 100k aan views. Nu moet je nog nagaan dat bij een tv-programma iedereen tegelijk kijkt en dit al verdeeld is over een week. De vlog die vanmorgen online is gekomen, heeft tot nu toe 25k views.
De views van beautygloss zijn wel wat hoger, maar dan nog is 500k een uitschieter en dat is de aankondiging van haar zwangerschap van 4 maanden geleden. Ook niet echt vergelijkingsmateriaal dus. In de top 25 van tv-programma’s van gisteren heeft nummer 25 348k kijkers gehad. Ik betwijfel dus of Mascha met haar video’s in een top 25 van best bekeken tv-programma’s zou eindigen.
Ik volgde al Nathan op insta, maar nu heb ik het profiel van zijn zoontje ontdekt. Ze zijn zo schattig samen!