Hahaha mijn vader is zo bitter over dat hij het fout had, echt genietennnnn
Haha ik vond dit juist echt een leuke mol! Omdat ik het goed had natuurlijk, maar vorig jaar bij Merel had ik echt het idee dat bijna al haar molacties buiten beeld waren gedaan en nu waren er toch redelijk veel dingen die kijkers wel opgevallen waren, dus dat vind ik leukerš
Ja ik moest daar ook gelijk aan denken. Toen dacht ik aan een post van iemand in dit topic eerder vandaag: even niet aan die coronastress denken. Dat had ik zelf ook man, en nu weer denk ik wow ik ben er echt de hele dag mee bezig (al dan niet onbewust)
Zou leuk zijn een seizoen met alle oudmollen! Misschien was het aftelmoment met alle oudmollen dan alvast een hintā¦?
Ik kijk jog een stukje I, Robot en daar komt de muziek van Wie is de Mol vandaan
Aah had zo gehoopt op nathan en dat ie met enthousiasme zou uitleggen hoe en wat. Ik vind hem zo leuk!
Had veel hints van rob wel gezien, maar vond het veel te saai voor een mol. Vond hem in de afleveringen ook een heel andere persoon dan nu.
Ben wel beetje aan het balen dat alle mollen in beeld kwamen. Wilde nog oude seizoenen terugkijken.
Ik kijk het ook terug maar vind het eigenlijk wel leuk als je het al weet! Kun je precies zien hoe het in de montage is gedaan en het is ook wel grappig om de andere kandidaten te zien stuntelen
Rob heeft best een leuke lach! Volgens mij lachte hij in de gewone uitzendingen nooit, hij keek altijd zo slaperig.
Ik was het al maar ben na deze aflevering echt nogggg meer verliefd op Rob Wat een leuke man en een leuke mol.
Vind Miljuschka trouwens ook echt leuk en zo onwijs mooi, gun Buddy het enorm om te winnen, Nathan meest fantastische kandidaat ooit en Rob dus ook echt leuk. En de finale zonder publiek en zonder Johan. Alleen maar top dit hoor allemaal
HAha ik vond ook ineens iedereen leuk bij de finale. Zelfs Leonie kwam leuk over
Het leek me juist leuk om alles achter elkaar te kijken. Met het idee dat ik dan beter zelf kan achterhalen wie de mol is. Echt het uitzoeken. Ben zo iemand die afhaakt als ik het einde al weet.
Dit had ik vorig jaar heel erg bij Merel. Zij was het hele seizoen mijn favoriete deelnemer maar tijdens de laatste aflevering was ze zo anders. Waarschijnlijk opgelucht en blij (begrijpelijk) dat het eruit is maar ze liet zich toen van zoān andere kant zien. Ik vond haar toen zo overdreven en haar molacties zelf vond ik helemaal niet zo indrukwekkend, ook al heeft ze de pot zo laag weten te houden dan
Ik heb de poule van mijn werk gewonnen door mijn mol bonus. De prijs is EEN KILO OLD AMSTERDAM. Doei ik ga even huilen van geluk.
Ik heb een beetje een crush op Rob, deels vanwege zijn stem, maar deels omdat ik zelf ook nog een goeie hoed zoek.
En ik wil toch even pochen, ik heb het maximaal aantal punten in de poule, omdat ik vanaf aflevering 1 maximaal op Rob heb ingezet
Een keer was toch zoān melodietje van schiphol/NS door Wie is de mol? gedeeld op instagram? Is destijds nog bekend gemaakt waarom dat was?
Anders is mijn theorie dat op die dag de nieuwe lichting deelnemers voor het nieuwe seizoen Wie is de mol? zijn vertrokken.
Dat was voor die prijsvraag. Je maakt kans om mee te gaan met de opnames van het volgende seizoen.
Ja ik denk nu dat ze uit die oproep 10 kandidaten halen (molloten!) en daar een seizoen mee gaan maken hahah dat zou zo ingewikkeld zijn want die molloten zijn zo gefocust op de kleinste hints en dingetjes of zullen ze een seizoen maken met allen 20 mollen en een molloot? Ben echt heel benieuwd in ieder geval haha
Heb het nu pas terug gekeken, want was net deze avond weg. Toch Rob de mol. Blij want meerdere poules gewonnen. (En gefeliciteerd aan Kayleigh voor het winnen van de Forum-poole) maar een goede mol, nee. Niet gedurfd, ik hou zelf meer van de extraverte, in-your-face mol.
Maar wel een overzichtelijke uitzending, zo zonder publiek. En een extra serie, whoehoe!
Tot september dan maar weer!
Wauw ik vind Mil zo mooi! Ze straalt helemaal.
https://www.shownieuws.nl/top-nieuws/2020/volgers-de-war-de-oranje-leeuwinnen-wie-de-mol/
Ik hoop eigenlijk niet dat dit iets betekentā¦