Betekent dit dat Anita terugkomt?
Kan ik al een petitie starten voor Ron?
Betekent dit dat Anita terugkomt?
Kan ik al een petitie starten voor Ron?
Onbekende Nederlanders dan misschien?
Maar wanneer opgenomen?
Zin in! Na de zomer, dat zal september ong zijn?
Ik ben toch wel tevreden (ha) met deze mol.
Of alle oude mollen!
Haha nee sws too good to be true
Oeeee ik hoop een seizoen met allemaal oud mollen.
Ik dacht even weer een videoland seizoen maar thank god niet (videoland is zeker ook van rtl?). Na de zomer. ZOMER! Kan niet wachten
Oh en hij zei als extraatje vanwege 20 jaar toch? Misschien met verwijzing naar eerdere seizoenen dan? Allemaal oud mollen zou ik wel tof vinden!
Hopelijk is het seizoen al gefilmd, want anders ben ik benieuwd of het er echt komt
Ahh leuk een tweede seizoen!
Aaa ik hoop een seizoen met alle mollen OF alle kandidaten die als 1e afgevallen zijn
Volgens mij heb ik al eens gehoord (in die WIDM podcast) dat ze nooit een seizoen met oud-deelnemers, of allemaal voormalig mollen willen doen. Omdat de dynamiek in het programma heel anders zou zijn, je je sowieso anders voorbereidt als je voor een tweede keer meedoet enz.
Dit was live dus als het niet zou lukken qua opnames had ie het ook niet zo aangekondigd
Vond het met de uitgelegde molacties wel een heel stuk leuker!
zo zonder publiek was veel beter! De molacties kwamen uitgebreider aan bod en ik vind Rob nu inderdaad veel leuker overkomen dan tijdens het hele seizoen
Nou hoop niet dat er ieder jaar corona is maar deze manier van een finale is toch wel 100x beter, dat mogen ze erin houden
Ja hij moest zich misschien ook juist een beetje low key houden omdat hij misschien anders bang was door de mand te vallen. Ik zou mezelf ook wel inhouden denk ik haha
Ik vond het echt top zonder publiek!! Heb het idee dat ze veel meer recaps hebben gedaan. En Rob! Goede mol!! Hij was natuurlijk super verdacht onder de molloten maar ik vind het gaaf dat Nathan ook zo verdacht was. Dat maakte het spannend. Maar de hints naar Rob waren echt goed! Ik kan wel aanraden om molloten te volgen op YT omdat ze er veel dieper op ingaan. Alsnog was het spannend! Ik ging trouwens wel stuk bij de executie in de vondelkerk. Die glimlach van buddy dat ik dacht, nee he zal toch niet dat hij het minst verdacht wordt en dan de mol is. Maar hij wist toen gewoon voor het eerst dat hij gewonnen had. Mooi!
Het leuke aan Rob als mol vind ik toch wel dat hij er zo bescheiden over kan napraten, andere seizoenen heb ik me soms weleens geërgerd aan de mol tijdens de nabespreking omdat ze net iets te graag alles uit de doeken willen doen
Aan de andere kant doe ik het echt niemand na, ik zou het verschrikkelijk vinden om zo lang mijn mond te moeten houden