Nu ik de mol acties zie heb ik wel wat meer vrede met Rob als mol. Vind hem al een stuk sympathieker ogen.
Ik snap die teleurstelling ergens wel maar ik vind de mollenacties tot nu toe juist heerlijk
Nu bij die molacties vind ik Rob toch wel een leuke mol, hij heeft het ook echt goed gedaan
Buddy zag toch ook dat rob langs een envelop liep?
Misschien even erbij zeggen wat want ik weet niet wat je nu bedoelt, maar ook voor de mensen die later bijlezen
Ja weet je ik hou gewoon van de humor van Nathan. En heb het hele seizoen niet 1x gelachen om Rob denk ik. Dus dat maakt het ff saai haha. Moet nu omschakelen
Van die letters
Maar uiteraard heeft Rob het als mol wel super goed gedaan, dat is een feit.
Voor mijn gevoel hebben ze ook best weinig van Rob laten zien? Of hij was misschien wat rustiger dan de rest dat dat daarom was. Want nu komt hij veel vlotter over vind ik
heel eerlijk vond ik hem vanaf die vuurwerk show met Claes verdacht
Die molactie is me denk ik even ontgaan dan, behalve dan dat hij super fanatiek letters ging zoeken
Ik denk dat mochten er al saaie/slechte molacties zijn het meer aan de opdrachten ligt die de productie heeft verzonnen.
Wel leuk dat hij ook niet wist waar de letters lagen!
Absoluut. De opdrachten maakten het nou niet echt een spannend seizoen om naar te kijken
Ik vind Rob best een leuke/goede mol. Geniet wel van z’n acties en uitleg erbij, laat veel meer persoonlijkheid zien dan je tijdens de afleveringen zag.
Vond Mil tijdens de afleveringen heel leuk maar vind haar nu een beetje zuur en kattig overkomen? Ze reageert heel matig op Rob ook
Ja dat vind ik ook. Vind haar een beetje uit de hoogte doen. Maar misschien kan ze gewoon niet tegen dr verlies ze weet natuurlijk ook pas sinds vandaag dat ze verloren heeft
Ik vind Rob wel leuker nu met hoe hij nu in beeld is
Rob heeft trouwens echt een chille stem om naar te luisteren (heel random dit).
Als ie praat dus, het zou wat zijn als ie een kutstem had als zanger (maar geen idee hoe dat klinkt want ken z’n muziek niet).
Naar mijn idee is buddy vet vaak dichtbij de waarheid geweest en toch heeft ie de link niet gelegd. Maar goed hij heeft toxh gewonnen
Ik vind Rob ook steeds leuker!
En als Nathan die mat af zou scheren zou ik hem ook best aantrekkelijk vinden, ik kan alleen echt niet door dat kapsel heen kijken haha