Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Nee, dat zijn de hints meestal!

1 like

Ja ik ook! Ben verrast dat is ook knap
Terwijl die stoel zo dom was toen ook al

3 likes

Hier begon ik rob te verdenken. Ik vond dit ZO dom en niet passend bij hem

3 likes

Dat komt op het einde geloof ik

1 like

Hier dacht ik dus dat ie gewoon echt heel dom was haha

6 likes

Toch handig die hoed

6 likes

Ik ben dus serieus nog niet overtuigd van zijn intelligentie :flushed:

3 likes

Ik wacht nog op molacties waar zijn genialiteit uit blijkt

Hij wordt ook wel constant geholpen door regie dus ik weet ook niet in hoeverre dingen van hemzelf kwamen :grimacing:

Same, dacht nml ook hij moet de mol wel zijn anders was ie niet zo ver gekomen

3 likes

Maar kunnen we nu wel even afspreken dat we NOOIT meer gaan speculeren over de mogelijkheid van twee mollen? Als ze het dit jaar niet hebben gedaan doen ze het nooit meer.

15 likes

Ik vind dit allemaal best wel lullig over Rob haha.

Jammer dat het dan live is he, als ze mensen gewoon in gesprek laten gaan dan is dat veel leuker eigenlijk. Want hieruit blijkt dat hij ook in die andere opdracht zat te mollen en Claes zo lekker verontwaardigd

Ja wtf joh haha iedere mol krijgt hulp van de regie en weet van tevoren de opdrachten al. Dat is niks nieuws.
Maar hij heeft nu echt al wel linke dingen gedaan, het is niet alsof hij dom is ofzo integendeel

8 likes

Hoopte dat hier nog iets terug zou komen met die tattoo van Nathan!

Ik vind het wel negatief hier hoor. Hij had bv makkelijk gefouilleerd kunnen worden toen hij geld had moeten pakken en zijn hoed af moeten doen. Kandidaten hebben dit wel vaker bij elkaar gedaan. Dus zeker een gedurfde actie.

Daarnaast is hij volgensmij de eerste mol die tot de 9e aflevering niet ontdekt is.

20 likes

Dat was dan toch ook mega vergezocht en geregisseerd geweest
Ben eigenlijk wel blij dat zoiets geen hint is

Ik had zo gehoopt op mollen streken van Nathan, dat was gewoon heel leuk geweest om te zien. Ben echt sad haha ik heb gewoon het hele seizoen Rob heel saai gevonden en dat veranderd nu niet opeens ofzo haha. Vind z’n acties gewoon saai om te zien.

6 likes

Ja flauw uiteindelijk heeft ie de kandidaten vet lang misleidt dus hij heeft toch wat goed gedaan

3 likes

Dit vind ik dus wél een goede molstreek

1 like