Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ja inderdaad! Het blijft echt zo’n moeilijk spel

Ik moet eerlijk toegeven dat ik een soort aluhoedje type was geworden in mijn Nathantunnel. Niemand om me heen geloofde dat hij de mol was en ik was 100% zeker van mijn zaak. Keek er helemaal naar uit om mijn gelijk in iedereens gezicht te duwen.

Dus Rob als mol is eigenlijk gewoon schadelijk voor mijn ego.

5 likes

Haha ik vind de dansjes van Rob echt wel leuk hahaha. Hij was echt niet zo tijdens de afleveringen

13 likes

Hahaha Nathan. “Molletje, Kom dan”

4 likes

Hij zegt ook net toch dat het zijn tactiek is om op de achtergrond te blijven. Dus zn hele vertoning was een spel en niet zoals hij echt is

1 like

Hij praat inderdaad heel kalm. Nu vind ik dat ook prettig, want dat maakt het goed te volgen. Terwijl ik tijdens het seizoen dat er voor mij aan bijdroeg dat ik hem een slome sukkel vond :sweat_smile:

3 likes

Ohhhh Nathan poepje💕

8 likes

Ik krijg een zwakke plek voor Rob, what is happening

8 likes

Ik ben nu wel nog even benieuwd naar die porseleinen set, wat ze daar nu voor opgehaald hebben. Of zei Rik dat net bij de totale opbrengst?

Onee edit: ze hadden toen voor het geld gekozen of niet? Ben benieuwd of die set nou meer geld waard was

2 likes

Ja, ik vind hem bizar aantrekkelijk ineens. Waarschijnlijk de andere houding die hij nu heeft.

3 likes

Echt leuk om Rob zo te zien. Idd heel anders :cowboy_hat_face:

3 likes

Haha ja same. En ook echt niet m’n type zo’n ietwat ‘viezige’ muzikant (ja hij is dat niet per se maar ik had wel dat vooroordeel over hem)

2 likes

Ja dit! Ze lijkt sowieso heel afwezig

4 likes

Zit Rob nou zo met opgetrokken schouders of heeft ie bijna geen nek?

Misschien kan ze echt niet tegen het spelletje en is ze gekwetst :thinking:

Ik dacht tot een uur geleden ook: geen idee wie het is maar als het rob is ben ik zwaar teleurgesteld. En nu is hij de mol en vind ik het eigenlijk wel leuk. What’s happening to me :sweat_smile:

3 likes

Oooja hier was buddy ook weer zo dicht bij de waarheid en zag ik rob zn geschrokken blik!!!

Een vriend van mij lijkt best wel op hem, maar dan zonder hoedje maar met bril. Is geen muzikant, maar heeft wel een ander ‘creatief’ beroep. Haha wil je zijn nummer? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dit was zo duidelijk…

Dat geen hoedje is juist een extra pluspunt!