Zou dit een stunt zijn van de leeuwinnen of een hint? Ben tot nu toe geen andere filmpjes tegengekomen dus neig toch wel tot het eerste , maar wie weet…
Ik zit ook te twijfelen om te gaan…
Ennnnn… Wat zou de hint dan zijn?
Voetbal - - - > Nathan
Nee, ik geloof er echt niet in dat er buiten de WIDM productie om veel mensen zijn die weten wie de mol is. Dus ik geloof niet dat de Oranjeleeuwinnen zijn gevraagd een hint naar buiten te brengen.
Johan vind zeker ook dat vrouwen in korte rokjes erom vragen verkracht te worden. Eersteklas loser die vent.
Ik haat iemand niet snel maar Johan… Lafbek
Inmiddels is er nog een filmpje geplaatst op het account van de oranjeleeuwinnen. Jackie Groenen zegt ‘niets is wat het lijkt’. Met als onderschrift 9. Niets is wat het lijkt
Ik vind dit wel leuk! Wat zou dit betekenen? Nathan?
Ik heb mijn punten op Rob gezet, maar ik zou het geweldig vinden om al mijn punten te verliezen als Nathan de mol blijkt.
Bereid je maar voor dan
Ik denk eerder dat ze mee willen liften op de hype van widm.
Dit zat ik me ook te bedenken idd. Eigenlijk vind ik dat alle grote evenementen afgelast moeten worden, dus ook deze.
VIND IK LEUK!!!
(Of is dit een ongepaste reactie?)
Nou, als dat betekent meer tijd voor molacties, dan die lullige gesprekjes met het publiek, dan vind ik het ook leuk.
Maar wel sneu voor de molloten die erheen wilden en ook voor diegenen die naar de Fandag zouden gaan.
Hahah als ze net als vorig jaar op zo’n podium gaan staan gaat dat er zo triest uitzien
Ik heb ook veel liever dat ze het niet live doen maar gewoon van tevoren opnemen, eventueel nog een live reactie bij moltalk
Oh hier ben ik echt blij mee. Hoop veeeeeel enthousiaste reacties zodat ze het volgende jaren ook zo zullen doen.
Als ze het maar niet uitstellen tot na de 31e en het dan alsnog live doen daar
Nee ze hebben al laten weten de opname in een besloten studio te doen en die zaterdag uit te zenden.
Oh had alleen het nu artikel gelezen maar beter!!