Yes ik denk dit oprecht, is ook de enige logische reden waarom er vier mensen in de finale zouden moeten zitten. 2 mollen, 1 winnaar, 1 verliezer. 20e seizoen, 2 mollen…
2 verliezers kan natuurlijk ook maar dat is niet leuk.
Allemaal leuk en aardig als er twee mollen zijn maar hoe zit het dan met je punten in de mollenpoule
Ik geloof alleen niet zo in de twee mollen. Rik heeft uitgesproken dat er twee verliezers zijn toch?
Trust nobody
De 2 mollen discussie is de godwin van Wie is de mol…
Er zijn geen twee mollen. Hij zei toch heel duidelijk: 1 mol, 1 winnaar en 2 verliezende finalisten
Ik geloof niet zo in de 2 mollen theorieën. Maar nu dacht ik opeens, wat als er 2 mollen zijn en ze het niet van elkaar weten dat er een 2e mol is? Dat zou achteraf wel hilarische beelden opleveren. :’)
Of gewoon 4 mollen en 1 mol heeft het best gemol’d en die is dan winnaar en dan 3 verliezers maar ja dat kan ie niet zeggen want dan wordt het te obvious.
#hoewieisdemolidiotegedachtenkronkelsplaatst
Maar hoe komen jullie daarbij? Alleen omdat er 1 extra kandidaat door is?
Mensen roepen al het hele seizoen dat er twee mollen zijn. Omdat dit het twintigste seizoen is en 2020 blablabla. Ik kan het me gewoon echt niet voorstellen omdat het zoveel extra gedoe oplevert. Mochten er zaterdag echt twee mollen zijn, zal ik mijn nederige excuses aanbieden.
Ja ik ook maar, er werd echt door Rik gezegd 1 mol blabla
Niet alleen dit seizoen, hoor, ik zie dit al jaren iedere keer terugkomen.
Ik denk dat mensen niet teveel moeten verwachten van de laatste aflevering, naar mijn mening valt de laatste aflevering de laatste jaren altijd tegen.
Eh ja ik zuig dat gewoon heel hard uit m’n duim.
Gewoon een random complot theorie
Er is een aantal jaren geleden al door de maker van het programma gezegd dat ze echt geen 2 mollen zouden gebruiken. Deze theorie komt namelijk elk jaar opnieuw weer terug. Daarnaast zou je dan ook niet duidelijk een verliezer of winnaar kunnen bepalen.
Net als dat er geen mol zou zijn. Wie is er dan winnaar of verliezer? En wat doen ze dan met dat geld?
Oké het is klaar jongens lekker geld verzameld maar er was geen mol dus niemand wint joejoe was leuk
Heb net kaartjes gekocht om de finale in de bios te zien, wil dit al zo lang Ook al valt de finale tegen, popcorn maakt een hoop goed
Nathan
En o ja, Miljuschka heeft echt GOEDE outfits aan steeds
Ja heel mooi allemaal! Wil ze allemaal haha
Ik weet niet waar je woont maar ze brengt regelmatig dingen naar de kringloop. En ze zet dan ook op insta waar ze het naartoe heeft gebracht.
Ik ben heel benieuwd of ze het door laten gaan, as zaterdag. Allemaal mensen hutjemutje voor Vondel CS en dan moeten de kandidaten handtekeningen uitdelen en op selfies met fans. Lekker dan…