Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Dan was ik echt gaan rellen.

Je kunt niet de ontknoping van widm uitstellen :triumph:

1 like

Ahhh ik ben zo blij met deze finale. Toch nog een goed seizoen hahaha.

3 likes

Ik word hier echt boos van, wat een kutgast.

Op Facebook staan eigenlijk alleen maar lovende reacties dat het zonder publiek word gedaan! Hopelijk doen ze daar wat mee volgende jaren maar vast niet want #moneyzz

9 likes

Het was dus geen hint.

2 likes

De finale in de bios is geannuleerd vanwege Corona, zat er eigenlijk al op te wachten

Ik ben ook wel blij met de finale zonder publiek. Lullig voor de mensen die zouden gaan maar wel beter voor de ontknoping denk ik, en meer tijd voor gesprekjes en molacties :raised_hands:t2:

9 likes

Ik zit al vanaf aflevering 2 op Rob maaar door deze video begin ik zo erg te twijfelenšŸ˜­ Weet niet of ik mijn punten wil switchen in de app.

Edit: is trouwens geen spoiler, gewoon redenen waarom hij nu Nathan verdenkt ipv Rob.

1 like

Ik heb het precies andersom haha toen ik die robot hoorde dacht ik echt Rob. Ik heb nu 90% op Nathan ingezet en toch maar 10 op Rob. Niet dat ik daar nou mee win maar wel als anderen hem niet hebben.

1 like

Ja, in de robot hoor ik ook duidelijk de stem van Rob en dat was voor mij echt het bewijs! Maar Nathan is toch te verdacht ook haha.

1 like

Ik heb alles op Nathan maar twijfel zoooo om naar Rob te switchen. Maar wil zo graag dat het Nathan is. Als Rob de mol blijkt te zijn moet Nathan maar gwn winnen.

1 like

Hier zelfde :joy:

Ja ook same! Heerlijk :heart_eyes:

Hahaha laat je ze op Nathan staan?

Oke ik hou al mijn punten op Rob omdat ik al vanaf aflv 2 op hem heb ingezet, dus dan krijg ik hoge punten als hij het echt is. Maar ergens denk ik dat hij het niet is omdat ze blijven zeggen dat er een twist komt.

1 like

Ik hoop echt op Nathan anders vind ik het een saai seizoen.

7 likes

Misschien welā€¦ twee mollen
Dan heb je ook lekkere punten

2 likes

Ik hoop/denk ook Nathan.

Heb niet hele topic gelezen dus sorry als dit al gezegd is, maar mijn vriend denkt dat er misschien nog een plottwist komt met een finale Ć­n de finale. Zeg maar dat Rik nu tegen de kandidaten zegt, helaas jullie hadden de mol niet goed en dat er nog een iemand afvalt en daarna nog een test komt en dan 1 mol, 1 winnaar, 1 verliezer. (En de eerdere afvaller is dan de 2e verliezerā€¦)

6 likes

Wie is de mol?

• Nathan
  • Rob
  • Buddy
  • Miljuschka

0 stemmers

Kijken straks wie het goed had

Als er twee mollen zijn, word ik echt pissig :weary:

3 likes