In die podcast is er ook gezegd dat er best wat opdrachten last minute zijn bedacht omdat andere niet door konden gaan. Ik denk dat China niet het geschikte land is om zo’n programma op te nemen.
Dit is dus zo gek, sommige seizoenen kan ik me nog supergoed herinneren en andere zoals vorig jaar echt totaaal niet meer.
Ik vind het vaag dat Mil en Buddy beiden de finale hebben gehaald terwijl Leonie hun hoofdverdachte was
Verbaast me niks eigenlijk. Er waren zoveel hetzelfde soort opdrachten het hele seizoen lang. Echt jammer
2002, toen Angela Groothuizen nog presenteerde* en het nog een super mysterieus programma was. En alle deelnemers compleet verrast waren toen de mol (george) werd onthuld.
*en zij zei nooit Wie.Is.De.Mol, pluspunt.
Wat bedoel je?
Hmmm dus… er valt nog iemand af volgende week? Ik snap er geen Chinese panfluit meer van
Ik zet in op 2 mollen, een winnaar en een verliezer
Mee eens, beste seizoen ooit.
Dit Inderdaad!
Er heeft wel vaker iemand in de finale gestaan die op de verkeerde Mol zat.
De twee mollen theorie geloof ik niet zo in.
Zag deze voorbij komen. Duidelijk dat hij de mol is.
Ze willen ons volgens mij echt laten denken dat Rob het is, net als bij Leonie. En hoewel ik hem inderdaad wel verdacht (onnozel ook) vind doen, blijf ik gewoon met het gevoel zitten dat ik me echt niet kan voorstellen dat de makers uitgerekend hem, als minst bekende Nederlander, zouden kiezen als mol.
Dit idee heb ik ook. Vooral na vorig jaar. Toen lieten ze het echt lijken alsof het Sarah was. Zeker met die borden in de intro. En toen bleek er uiteindelijk nog een bord naast te liggen van Merel waar je helemaal niks van had gezien als kijker.
Volgens mij kijken ze daar helemaal niet naar.
Ik hoop echt dat dit het eerste jaar wordt dat niemand van de kandidaten de mol ontmaskerd heeft en dat het Nathan of Miljuschka is.
Maar die heet ROBin. Zou dit een hint zijn?
Maar even he, hoe raar was die eerste opdracht met die groep kinderen? Als Nathan had gezegd dat Rob en Buddy het goede antwoord niet weten, dan hadden Rob en Buddy gewoon hun mond kunnen houden? (Ja, ik heb naar de trust nobody podcast geluisterd)
Maar Nathan heeft altijd 1000000% vertrouwen in het team. Dus die zou altijd gezegd hebben: ze weten het
Hahaha dit is zo’n heerlijk te ver doorgedachte hint die je dan op fb voorbij ziet komen. En dan reageren allemaal mensen zie je wel!!! Het js Rob!!!
Wat ik overigens wel een geloofwaardige hint zou vinden: Mil zegt door de telefoon tegen de mol “geef eens een hint.” En dan zegt de mol Miljuschka.