Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Haha zou echt een fijne plottwist zijn

Oeh zuid Afrika wil ik wel zien! Daar ben ik geweest haha

Ja het was veel leuker toen het nog in zo’n mysterieus kasteeltje ergens in Nederland was.

7 likes

Lekker in de verdubbelaar
Was vorige week toch ook

Ik gok verdubbeld. Zoals de vorige keren dat er niemand naar huis moest.

zit je waarschijnlijk 45 min te kijken naar Marlijn die aan iedereen in het publiek gaat vragen wie zij verdenken. jippie!

4 likes

Jeetje had toch wel nog ff een verliezer verwacht. Wat is hier spannender aan dan gewoon 3 finalisten :woman_facepalming:

1 like

Jaaaa dat was echt leuk. Dat ze een voor een de afgevallen kandidaten gingen laten zien wie het was

4 likes

en aan het einde van de aflevering: kijk op onze website voor de hints uit de afleveringen.

7 likes

Wie is de mol?

• Rob
  • Nathan
  • Buddy
  • Miljuschka

0 stemmers

Wie is de winnaar?

• Rob
  • Nathan
  • Buddy
  • Miljuschka

0 stemmers

Haha ja en daar: het kenteken van de taxichauffeur van de buurman van de oma van de mol was “123mol”

2 likes

Oh huh in ben helemaal in de war. Ik dacht dat we nog twee afleveringen te gaan hadden.

Ik wil gewoon Nathan. Omdat niemand op hem zit. Gun ons dit. Dan heeft dit seizoen nog iets leuks.

8 likes

Ik ook!! Ik zit al eeuwen op rob, maar die kop van nathan zonet, verraadde echt alsof hij de mol is?! Omg ik ben totaal in de war

1 like

Winnaar is een beetje dubbel want als de mol niet Rob/Buddy is dan is het degene met de meeste fouten neem ik aan? Of je moet geluk hebben dat je vragen waarbij Rob toevallig in het team zat van de mol goed had

Leukste seizoen

• 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017

0 stemmers

• 2018
  • 2019
  • 2020

0 stemmers

Ik weet ze niet bij jaartal :frowning: onthoud altijd adhv degene die de mol was haha

4 likes

Hahah ja zulke dingen zijn het soms wel
In 2007 was een hint vanuit productie dat er in 1 opdracht een jongen op zijn fiets een pakket langsbracht bij kandidaten en daarna wegfietste, op zijn rug stond 66 en als je dat omdraait is het 99, de 9e letter van het alfabet is I en dan had je II de initialen van Inge Ipenburg

Nou wieeee denkt daar aan hoor

5 likes

Haha welke mol was er toen?

Oei, moet ik even denken wie ik het leukst vond