What's in your bag

Dit is altijd mijn guilty pleasure op youtube/blogs dus ik dacht, misschien is er hier ook wel animo voor? Zo ja: maak een foto van je tas + inhoud en plaats het hier :upside_down_face:
Ik moet eigenlijk allemaal artikelen lezen en een essay schrijven dus voor mij is het sowieso een goed moment om even foto’s te maken :thumbsup:

9 likes

Matt and nat tas

Ik had net hoorcollege en dit had ik mee:
Pen
Nakd reep (ga ik zo nog eten)
Lippenbalsem
Paspoort
Lippenstift (die ik overigens niet op heb maar die nog in mijn tas zat)
Portemonnee
Fietssleutels
Schrift
Handcrème

25 likes

Wow jullie hebben echt weinig spullen mee voor mijn gevoel! Ik pleur mijn tas altijd vol met van alles en nog wat en haal dat er vervolgens nooit meer uit

5 likes

Leuk! Hier komt mijn tas + inhoud

9 likes

Ik heb ook een rugzak en tote bag die ik regelmatig gebruik en die zitten wel altijd vol met zooi :see_no_evil: Maar deze wil ik lekker opgeruimd houden haha

1 like

Ik ga zo koffie drinken in de stad/zon, heb eigenlijk geen idee waarom ik een wenkbrauwpotlood in m’n tas heb

Pen
Hema wenkbrauwpotlood
Black Saffron van Byredo parfum
Bobbi Brown lippenbalsem
Hartjesspiegel
Celine zonnebril
Haarclipje
Oortjes
Glossier lippenbalsem
Blotting paper
Paspoorthouder wat tevens dient als mn portemonnee

13 likes

Viel mij ook op. En @zwaardvis en @Juuldie hebben allebei een paspoort bij zich, die heb ik nooit bij me. Mijn rijbewijs doet dienst als legitimatie.
Verder heb ik mega veel troep in mn tas. Denk dat mn collega’s raar zullen kijken als ik m nu leeg gooi om alles op de foto te zetten :thinking:

10 likes

Weinig? Ik heb ook dit moment alles in m’n jaszak zitten: id, pinpas, ov, sleutels, medicatie en telefoon.

Telt dit mee? Lijkt nu net alsof ik vet aan het opscheppen ben enzo maar dit is het enige wat ik erin heb zitten. Plus nog een zakje drop en half pakje vruchtensap.

9 likes

Haha dat is inderdaad niet veel nee, denk niet dat je vrolijk zou worden van de inhoud van mijn tas

Ik wil ook altijd zo weinig mogelijk bij me hebben, echt puur vanwege het idee dat ik snel dingen kwijt raak. Hoe minder ik bij me heb, hoe sneller het opvalt dat ik iets kwijt ben :’)

Een Dopper
Een pokebowl stempelkaart
Een enkelbandje
De Bud van een joint
Een choker
Een ben & Jerry’s kaartspel
Een lege chocolade verpakking
Een sleutel
Een sleutel aan een touw
Een lege verpakking kauwgom
Een volle verpakking kauwgom
Een iPhone hoesje
Mophie powerbank
Handsanitizer
Stukjes plastic
Stukjes papier
Een elastiekje
Een kapot elastiekje
Een paspoort
Wat losgeld
Meer plastic
Een mac lipliner
4 maclipsticks
3 L’Oréal lipsticks
1 too faced lipstick
Een actionbon met daarin uitgekauwde kauwgom

17 likes

Tas is van de Primark maar al heel oud
Ga een drankje doen in de stad

Lippenbalsem
Lipstick die ik die dag op heb
Portemonnee
Klein tasje met tampons voor de zekerheid want mijn cyclus loopt te kutten
Canvas tas
Dopper
Sleutels
Fietssleutels
Mobiel (maar daar maakte ik de foto mee)

7 likes

WAT EEN MOOIE HANDTAS HEB JIJ

2 likes

Ik voel me echt een mislukte volwassenen met een berg afval in Mn afgetrapte tas naast jullie mooie georganiseerde goed onderhouden designerbags Haha. Ik sta ook altijd te grabbelen als ik iets nodig heb, heel onhandig.

7 likes

Bonnetjes, een portemonnee waar meestal de kaart die ik nodig heb in ontbreekt omdat die in de zak van een andere jas zit, elastiekjes, lege verpakkingen van pepermuntjes, fietssleuteltje, lippenstift, kleingeld van een vorige reis naar Engeland oid, pen, kapotte pen die met een beetje mazzel ook nog lekt, zakdoekjes als ik ze niet nodig heb, geen enkel zakdoekje als ik verkouden ben, oordopjes die 10% van de tijd niet helemaal goed meer werken, paracetamol, zegeltjes en stempelkaarten die ik in een vlaag van ‘ja dit ga ik doen’ heb aangenomen en onmiddellijk ben vergeten.

anyway hmu als je nog levensadviezen van me wil

12 likes

Welk model van furla is dit?

Ik geloof Capriccio.

1 like

Zo heerlijk om te zien dit. Ik wil ook zo’n mooie tas :heart_eyes: Loop nu met een hele praktische standaard laptoptas, kan later wel een foto maken van de inhoud.

Tas + inhoud

4 likes