What's in your bag

Al die mooie (hand)tassen! Ik sleep eigenlijk altijd een stoffen tasje mee, of een lelijke afgeragde rugzak. Heb wel een mooie nieuwe rugzak op het oog, maar die is 180 euro, dus dat moet nog even wachten…

Vandaag was het het stoffen tasje, met daarin:

• portemonnee
  • zonnebril + hoesje
  • waterfles
  • zakdoeken
  • ereader
  • handcrème
  • kleine deo
  • telefoon
  • sleutels
  • klein tasje met paspoort, lippenbalsem, tampons, inlegkruisjes, elastiekjes, haarspeldjes, paracetamol
2 likes

Ik vind dit echt zalig om te zien. Ik gebruik al jaren een Chinese rugzak met vleugels die ik voor mijn verjaardag kreeg als tas voor iedere dag en doe er afhankelijk van het moment ook andere dingen in, maar deze dingen zijn er altijd:

Portemonnee (The Bridge), agenda (Paperblanks), ereader (Kobo, cover van caseable), toilettasje (H&M), wireless oortjes (Samsung), sleutelbos, roze pen (Pilot), Tic Tacs, zakdoeken, tote bag (Your Name).

Menstruatiecup, pilstrip, vloei als blotting paper, 7-dagen-pillendoosje met medicatie, lippenstift (Urban Decay Rapture), lippenbalsem (eos Aloe SPF 30), spiegeltje (Zuii Organics), doekjes (HEMA), hand sanitizer (Cien), handcrème (treaclemoon), parfumverstuiver (Travalo) met L’Imperatrice erin.

5 likes

Wow slim, vloei als blotting paper, werkt dat goed?

Tas voor een (half, driekwart) dagje werken voor school in de bieb
Tas is van het merk Thielemann

Laptop + benodigdheden
Agenda
Mapje met schoolopdracht en werk
Etui
Koptelefoon
Yoghurt
Portemonnee
Lipstick
Dopper

3 likes