What my kid really eats

Hier soms wel, soms niet. Meestal krijgt hij fruit als toetje en soms een danoontje ofzo.

Mijn dochter krijgt altijd een bakje kwark na het avondeten, maar dan verder geen fles/pyjamapapje of dat soort dingen meer voor het slapen.

1 like

Hier altijd een bakje yoghurt na het eten. Niks bijzonders dus maar dan krijgt hij in ieder geval nog iets binnen. :joy:

1 like

Bijna altijd; een bakje yoghurt of wat fruit.
Wij eten zelf maar af en toe een toetje.

Soms yoghurt of kwark toe. Meestal niks. Maar wat is pyjama papje? Nog nooit van gehoord.

Is in Nederland een merknaam, kant en klare papfles zegmaar met smaakje. Die van ons wilde absoluut geen poedermelk na stoppen borstvoeding dus dit was onze oplossing. In DK is het wel een algemeen begrip (goedenacht pap), voor het slapen gewoon nog een bordje havermoutpap of wat anders eten.

Altijd fruit

Aaah ik, thanks. Heb nooit een papfles gegeven, dat zal wel de reden zijn waarom ik het niet ken.

Wij ook niet haha totdat ik stopte met borstvoeding en dit het enige was waar een vanille smaak aan zat en het enige wat ze dronk :sweat_smile:

@inezweski wat geinig dat dat in Finland ook zo is! Blijkbaar iets nordics inderdaad

1 like

Wij geven standaard volle griekse yoghurt na het eten. Zelf eet ik nooit een toetje, tenzij er B&J in da house is.

We bieden het altijd aan. Gewoon yoghurt hoor, niks bijzonders. Soms fruit erin. Maar tegenwoordig wil ze vaker niet dan wel.

Meestal een bakje yoghurt of wat appelmoes en af en toe een knijpfruit zakje.

Meestal een beetje kwark of een danoontje. Tegenwoord wilt ze ook graag zelf een toetje uitkiezen met van die smarties erin dus dan mag daar af en toe ook eentje van.

Wij eten zelf bijna nooit een toetje. Maar I is echt heel slank gebouwd en omdat ze zoveel ziek is geweest was ze ook nog wat afgevallen dus probeer haar zoveel mogelijk “redelijk gezonde” extratjes te geven.


Helemaal op gegeten

7 likes

Babychili. Schijn bedriegt, want op een paar boontjes en hapjes komkommer na is alles op de grond terecht gekomen.

6 likes

Sorry echt slechte foto. Het is lasagna maar hopelijk is dat duidelijk :grimacing: En op een paar mini hapjes na is alles op.

4 likes

Aahh we hadden sushi besteld

Eindstand ik heb het grootste deel van de tijd edamame boontjes zitten pellen voor haar en verder wilde ze alleen gevoerd worden met stokjes en zo nog wat rijst, zalm en avocado op.

afbeelding

De lege boontjes

18 likes

Geen enorm succes, alleen de aardappeltjes zijn op en ze heeft het vlees eruit gevist.

5 likes

Couscous met kip en komkommerrr (bijna 15 maanden)

12 likes


6 likes