What my kid really eats

Haha, dat is een flinke kom inderdaad! En dan ook nog lunch? Ben echt niet thuis in portiegroottes

Ze is nu ook een stuk boterham wat nog op de vloer lag op aan het eten :sweat_smile: zal wel

2 likes

Ja, en dan eet ze meestal 2 boterhammen.

Bij mij krijgt ze altijd 1 kiwi of banaan ofzo als tussendoortje, maar ik begin na deze foto te twijfelen of ik daar niet wat meer van moet maken.

Ze is aan het einde van de middag wel vaak wat mopperig tot ze eten heeft :grimacing:

3 likes

T eet op de opvang tussen de middag 3 of 4 boterhammen. MET korst.
Thuis krijg ik er met moeite 1 in, zonder korst haha. Denk dat T gaat verhongeren als we van de zomer 3wkn op vakantie zijn. Want waar moet ie dan nog bunkeren :’)

4 likes

Hier eet ze op de opvang ook meerdere boterhammen én zelfs stamppot. Thuis is momenteel elk avondeten vies


Boven de oudste (3,5) onder de jongste (bijna 2)
Rendang balletjes, Sajoer boontjes, rijst en gebakken uitjes


Jongste, maar ze heeft hierna nog alle rijst opgegeten en nog rijst van d’r zus gestolen


Oudste, maar dus met hulp van zusje

En ze zitten nu allebei nog aan een bakje yoghurt :upside_down_face:

13 likes

Zo die kleine kan goed eten :grin:


Chili sin carne, ziet er niet zo lekker uit haha want ik had het gemengd met een beetje crème fraiche omdat het anders te pittig was. Maar ze heeft er alsnog vakkundig omheen gegeten. Had ik al verwacht dus daarom roerei en komkommer erbij.


En deze foto is van eergisteren, vergeten te posten toen. Pasta met vega balletjes. Geen na foto want vriend had al afgeruimd, maar ze had goed gegeten.

5 likes

Ja echt sinds kort hoor :sweat_smile: hiervoor was ze drama met eten en nu eet ze het liefst hele dag door alles :sweat_smile:

1 like

15 likes

Wat leuk gedaan! Ik wil nu ook een fruit spiesje haha!

1 like

L is kapot want er zaten pepers in die vrij heet waren maar het boeide haar niks.

Hello Freshieee tacos, toen de taco lekker kwebsjetig was lukte het prima.

14 likes

Zalm (haar fav), aardappelkroketjes, broccoli. Baby bijna 1 jaar

15 likes

Spinazietaart met brie :joy:
Twee van deze borden heeft ze leeg (1 jaar)

Haar broer van 3,5 heeft een kwart van de taart op :see_no_evil:

16 likes

Snacktimeee

12 likes

Oh je hebt dat leuke nieuwe bordje van Liewood :heart_eyes:

Correctie, je dochter. Wat een bofkont!

Jaaa, ik zag m en kon het echt niet laten liggen. Icm met te lange lockdown en bijna een jaar niet shoppen mocht het van mezelf hahahaha

Snap ik! Hij is zo leuk :heart_eyes:.
Vind je hem ook praktisch voor avondeten?

Dat is het enige argument wat mij er tot nu toe van kon weerhouden.

Hij is wel aan de kleine kant, en heb m vanmiddag las gekocht dus we gaan m straks nog voor diner uitproberen. Zal er ook een foto van nemen

1 like

Echt heel weinig maar hij eet de laatste tijd heel slecht. Ik denk dat er weer tanden aankomen.

4 likes

Opzich ging het prima! Maar denk als je een hele grote eter hebt dat ie dan beetje te klein is.

Hier ging er eerst een hele kom groentesoep in en daarna nog rijst, broccoli en mais/erwten koekjes die ik had gemaakt.

8 likes

Lunch was een snackplate:


Praktisch alles gegeten, brood was eigengemaakte zuurdesem dus korsten ging uiteraard niet naar binnen, die heb ik gegeten :blush:

Avondeten was Jamie Oliver’s jumbo fish fingers van zalm gemaakt. Ze heeft nog een extra fish finger gehad en nog wat extra avocado.

Edit: oh Ja, peuter van 2 jaar

19 likes