What my kid really eats

Wentelteefjes en fruit :smiling_face_with_three_hearts: 21 maanden. Ik at hetzelfde.

20210424_065759

20210424_075259

15 likes

Haha ik zag eerst dit:

Samenvatting

Screenshot_20210424-090334_Chrome

Ingewikkeld recept :laughing:🫐

6 likes

Cynthia zou daar echt een recept van plaatsen :laughing:

4 likes

Nee, had dit alleen gemaakt om in blokjes in te vriezen. Had deze bereidingswijze aangehouden: Wortel paprika stamppot | Groentehapje | Smikkels.nl
Maarrr, op het gebrek aan zout na, zou ik dit zelf ook best eten want het smaakte prima! Dus misschien kan je het gewoon maken en dan op het laatste moment wat zout en/of kaas toevoegen? Eventueel wat cashewnoten erbij voor iets knapperigs?

2 likes

20210424_173036 20210424_175812

8 likes

20210425_165036 20210425_174514

18 likes

Wow netjes!


Hier ook goed gegeten, zelfs wat van de champignons en de saus ook zonder problemen. Daarna vroeg ze om nog meer komkommer dus daar heeft ze nog vier extra stukjes van gehad.

20210425_172831

20210425_180042

4 likes

Ja dit was echt veel voor haar doen! Stond er zelf versteld van haha. Die van jou ook goed bezig :grin:

Hopelijk zo lekker k.o. in bed.

2 likes

Haha ja normaal gesproken juist wel! Dag ervoor had ze er 2 in 1x opgegeten :woman_shrugging:. Dit heeft ze toevalig allemaal met dr hand gegeten maar normaal gesproken geef ik wel altijd bestek en dat kan ze ook prima. Ligt beetje aan het soort eten.

2 likes

Peuter (2jr) & baby (7mnd)
Peuter at beetje kroepoek en komkommer en smeet toen t bord door de kamer maar legde ook alles er zelf weer op haha.
Baby had fun & joy en vond omelet echt :raised_hands:t3:

image

6 likes

afbeelding !
Bovenste is mijn bord

afbeelding afbeelding
Nog extra peultjes gevoerd want die gingen er prima in.

Gerecht van Marley spoon, ze heeft goed gegeten (2 jaar). Wilde eerst niet eens aan tafel komen maar ze is gek op sesamzaadjes dus heb dr daarmee gelokt :laughing: en toen ging ze toch eten.
En ja ze heeft een slab aan met my first christmas :santa:

16 likes

Tussendoortje baby 11 maanden

afbeelding afbeelding

11 likes

Yes gewoon in wat sesam gerold! Zag ook banaan in wat kokosschaafsel/kokosmeel gerold maar dat hadden we niet. Leek me ook wel leuk ter afwisseling.

4 likes

Ohh, dit ga ik ook doen! Goed idee!

1 like

Snack van vanmiddag!

11 likes

Dit snack bordje voor twee meisjes van 2 en 3 als avondeten omdat ze laat op de middag wat pompoensoep op hadden en ik geen zin heb om te koken.


35 likes

Mag ik ook zo een bordje plz danku

9 likes

stokbrood kruidenboter! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Tussendoortje, volgens mij veel te veel als tussendoortje maargoed.

Baby 11 maanden die denk ik in een groeispurt zit

9 likes

Nou ik kreeg deze foto van de week van het KDV. Dit krijgen ze daar dus 2x per dag als tussendoortje. Vond ik ook best veel, maar ze eet dus alles op :no_mouth:

15 likes