What my kid really eats

K zijn zeer chaotische ouders hadden weer eens geen boodschappen gedaan en dus geen normale maaltijd in huis. Dus het is een soort snackbord met avondeten geworden. Hij heeft uiteindelijk wel goed gegeten voor zijn doen! Ei is op, halve paprika, helft van de vega nugget en ook ong de helft van de aardappelkoekjes.

En voor nog wat extra groenten en vezels een smoothie met verse jus, spinazie, banaan en lijnzaad.

12 likes

Rijst, stukje naanbrood, baby maiskolfjes, kip tandoori en linzencurry. Vooral de maiskolfjes gingen er goed in, ze heeft die van onze borden ook gehad dus in totaal bijna het hele blikje :flushed:

12 likes


Een bakje met rijst, kidney bonen, maïs, vega Kip, komkommer, tomaten, edame boontjes en Avocado.


Werd niet echt gewaardeerd.

10 likes

Ziet er wel heel leuk uit! Ik zou het eten :grin:

4 likes

Ik heb 2 kinder bakjes op :joy: en het was erg lekker. Al zijn er meerdere in huis het daar niet mee eens.

3 likes

Pasta met broccoli, salade met halloumi en een klein stukje kip uit de oven. Ze is nog altijd niet dol op pasta met saus maar het gaat al beter dan eerst.

6 likes

Wat voor rietje is dat? :grinning:

Siliconen rietje van Liewood! Echt vet handig. Uit een pak met een stuk of 8 verschillende kleurtjes. We gebruiken ze hier echt dagelijks. Super fijn!

2 likes

Zie dat ze in de vaatwasser mogen, maar komen ze daar beetje oke uit of gaan ze naar verloop van tijd naar zeep smaken?

Dat is mij namelijk al eens overkomen met van die herbruikbare rietjes :sweat_smile:

1 like

Ongevraagde budget tip:
Hema heeft ze ook, 4 euro voor 4 rietjes

4 likes

Oh ja goor! Nee hier zijn ze nog oké en heb ze al best lang. Die van @Anna88 zien er ook goed uit trouwens.

K drinkt er vooral smoothies en soep uit. Ze zijn net ietsje dikker dan gewone rietjes dus dat is heel chill.

1 like

Een zaterdags ontbijtje! Boterham met de helft pindakaas en de andere helft vlokken, een klein stukje bananenbrood en wat appel wat nog over was van gisteravond.


6 likes

Omdat ik eigenlijk Toos inspiratieloos heet, toch maar weer een HF box besteld.
Dit was erg lekker.

Had voor L een driehoekje afgesneden en dat was zo op :sweat_smile:

22 likes

Ziet er lekker uit! Wat is het?

Deze :grin:

8 likes

Hee die aten wij ook! Zeker een aanrader ja en lekker makkelijk te maken.

1 like

Ziet er heerlijk uit! Wat is yazzara?

Moest het ook even opzoeken:

Yazzara is een frisse dip van wortel en pompoen, op smaak gebracht met wat crème fraîche, gember en laurier.

:yum:

1 like

Baby (8 maanden) eet niets liever dan stamppotjes :smile: dit was met wortel en paprika

14 likes

Fruit bordjes
Peuter at alles op🙋🏼‍♀️
image

image

14 likes