What my kid really eats

10 likes

Dit bordje :heart_eyes:

De peuter at niet mee. De baby (gisteren 7mnd :smiling_face_with_three_hearts:), at heel goed! Ze vindt het zo leuk!

5 likes

Ik vind het echt knap dat je komkommer zo kunt mishandelen haha

Dat bordje is idd heel leuk!

2 likes

2 jaar, alles op. Het is lasagne trouwens, zit er niet echt smakelijk uit op de foto :upside_down_face:

4 likes


Bananenpannenkoek :ok_hand:t3:

7 likes

Blini’s met wat Griekse yoghurt met bieslook/citroen

Baby 10 maanden

11 likes

Die vingertjes :heart:

1 like

Hier ook aan de bananenpannenkoekjes met havermout en als topping griekse yoghurt en stukjes aardbei.

3 van zulke bordjes gingen erin! Deel is wel in de slab/bij de hond belandt. Baby is 11 maanden en nu ik niet zo bang meer ben voor verslikken krijg ik steeds meer plezier in lekkere gezonde dingen voor haar maken.

6 likes

Voor en nafoto in 1! :stuck_out_tongue_closed_eyes::tired_face:

Pasta met champignons en kip in een soort bechamelsaus (maar dan met bouillon ipv melk en wat meer kruiden). Dit is dus een hele tijd haar favoriet geweest, niet stoppen met eten voor haar bord leeg was en dan meer willen. En vandaag helemaal niets. Nog geen droog pasta’tje, niks. En ze vind het prima want zit nu gewoon lief te spelen. Heeft sinds de lunch niks meer gegeten, maar blijkbaar geen honger.

5 likes

Na een boterham met appelstroop kreeg ze nog een stuk Dutch Baby (dikke ovenpannenkoek) en wat aardbeien en frambozen.

Het fruit ging op, de pannenkoek vond ze heel vies en belandde voornamelijk hier:

6 likes

Before foto vergeten maar de groentelasagne viel in de smaak :ok_hand:t3:. Bordje ging leeg en ze gooide voor de verandering bijna niks op de grond!

15 likes

Twistshake! Totaal geinfluenced doordat het 1000x voorbij kwam bij alle insta-mommys :sweat_smile:. Hij wordt trouwens vooral vastgehouden voor de sier want al het eten gaat met haar handen zoals je op de foto ziet haha

Baby 7mnd, at goed zoals je ziet! Ook nog extra stukje banaan tijdens het koken :slight_smile:

Peuter, 2.5
At een paar pasta’tjes :sweat_smile:

3 likes

Ik presenteer jullie graag het resultaat van K. die zelf haar beschuitje wil smeren/beleggen:

Boter, appelstroop, kaas en één chocoladevlok want dat was toch een beetje minder lekker icm de stroop.

De kaas hebben we trouwens samen geschaafd hoor, het lukt haar wel maar dan zijn het flinterdunne reepjes :joy:

25 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben vooral onder de indruk dat de beschuit nog heel is. Dat lukt mij niet.

3 likes

Ik heb vandaag voor het eerst in m’n leven rode bietjes gemaakt. Was wel oké alleen de smaak was niet zo sterk, maar ik ben sowieso niet zo’n fan van AGV (of is het avg?). Gelukkig viel het wel in de smaak bij de peuter. Samen met een stuk vega chicken tender en aardappeltjes.


4 likes

Ik heb geen kinderen maar dit is een van mijn favo topics. Helemaal gefascineerd door wat kids eten :joy:

19 likes

Zondag is bananenpannenkoekdag :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes