What my kid really eats

Hier eigenlijk altijd saus, echt gisteren voor het eerst dat hij droge spagetti heeft gegeten.

2 likes

Groente omeletje, met overgebleven groenten van gisteren (broccoli, bloemkool en pastinaak). Een snee brood met pindakaas en een paar lepels zelfgemaakte appelmoes.

3 likes


Snackie voor allebei, uiteindelijk heeft alleen de oudste gegeten:

De kiwi heb ik maar opgegeten

3 likes

Same :joy::joy:

2 likes

@roggebrood, @hotmomma @grey @suikerklontje @broodrooster
bedankt voor jullie antwoorden! Veel reacties ook. Maar kind afhankelijk dus, wat grappig. en ook wel cultuur ding dan. Weten we dit ook weer :slight_smile:

3 likes

2 el ganaatappelpitjes en een halve kleine mango, K is 13 maanden.

Er bleef een beetje mango over.

3 likes

Helaas haha. Het doekje waarmee ze d’r handen en mond had schoongeveegd (dat doekje kwam pas nadat ze alles al had schoongeveegd aan d’r shirt :sweat_smile:)

2 likes

& @Unquestionable Haha ik dacht het ook! Sterker nog, ik vond dat wel een heel goed idee en heb toen zelf ook slagroom in een schaaltje gespoten en zo opgegeten :ok_hand:Lees ik nu pas dat het helemaal geen slagroom was :joy: Was blijkbaar nog niet helemaal wakker want was ook helemaal niet logisch zo op een na-foto haha

3 likes

We aten hutspot maar ik weet dat J dat niet wil. Ze wil niet eens proeven, volgens mij is het de structuur… dus maar tomaat en komkommer en speklapje.

Best oké, maar mijn verwachtingen met avondeten zijn laag haha

3 likes

Sowwww dit maak ik niet vaak mee maar S heeft ZOVEEL gegeten haha. Had udon noedels gemaakt voor dr voor het eerst. En ze heeft bijna heel zo een pakje op!

Dit x2 ongeveer. Daarnaast nog een halve visburger en wat peultjes. Geen foto samen want wss niet tegelijk klaar en ze had honger haha.

7 likes

Ik had hartige taart gemaakt. Hij heeft alleen de taart gegeten, wel wat vulling laten liggen. Maar hij was super overprikkeld en verdrietig dus de rest werd door de kamer gegooid. Dus nog zo’n knijpzakje van zonnatura er achteraan en wat hapjes avocado.

4 likes

Wij aten pasta, kleuter vind dat vies. Dus maar een kipburger met groent:


Met een smooty van appel, sinaasappel en peer wat nog over was van vanmiddag.

Baby kreeg pasta uit een potje:


Mijn oudste eet heet slecht avondeten, hij eet de hele dag brood maar avondeten is niet zijn favoriet

2 likes

Tikka Massala met sperziebonen en rijst.

11 likes

3 happen gegeten. Had blijkbaar kort voor het eten nog een groene Smoothie leeg gedronken. Die had ik extra vullend gemaakt met havermout, en sojaskyr. Stond ook eigenlijk voor morgen in de koelkast, maar blijkbaar gevonden door papa :sweat_smile:

2 likes

@360 klinkt lekker! Wat zit er in de hartige taart?


Ik had wat leftovers bij elkaar, half pita broodje, sugarsnaps, omelet met champignon, tomaat, ui, kaas en mais. Ik had zelf nog geen trek en m’n vriend was ook aan het werk dus had geen zin om uitgebreid te koken.


5 likes


Erwtjes, aardappeltjes en witvis. En alles op!!

4 likes

Dit was de lunch, bananenpannenkoeken met wat Griekse yoghurt. Dit was een halve pannenkoek en ze heeft de andere helft ook op

Avondeten voor en na, was een bake-tray met biet, pastinaak en aardappel en zelfgemaakte kaassoufflé.


Hebben uiteraard nog meer gegeten vandaag, maar ik deel alleen wat forum-waardig is :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Zo! Dat viel in de smaak :heart_eyes::ok_hand:t6:
Zo satisfying

1 like


De mandarijn en de helft van de cracker gingen op

2 likes

Waar komt dat schattige schortje vandaan met autootjes erop?