Werken in de zorg topic

Ik werk nu regelmatig maar toch mis ik met oudjaar mijn nachtdiensten. Zo lang gedaan dat ik het nu raar vind om thuis te zijn.
Succes iedereen!

Ik heb nachtdienst en het is zo rustig. Ben maar e-learnings aan het maken haha

Zojuist 100% gescoord op handhygiëne, wil iemand hier meer over weten?

11 likes

Hahah die konden wij ook doen, maar dat heb ik maar even naast mij neergelegd.

1 like

Ik had een super drukke avonddienst. Nu pas thuis ipv kwart voor 12 :hot_face:

Omg ik dacht dat het al 5 uur was, is het pas kwart over 4 :neutral_face:

Ooh jee dat is een forse uitloop! Hopelijk kun je wat afschakelen en lekker gaan slapen!

Ik was juist blij dat het al kwart over 4 was. Ik krijg gemiddeld 1 bel per uur hierzo. Heb al 3 e-learnings gemaakt en nu ga ik maar netflixen

1 like

Alles!! :scream: :crazy_face:

Nee maar serieus, hebben jullie daar een e-learning over? :rofl:

1 like

Ik hoor net dat ik al die e-learnings voor niv 2-3 helemaal niet hoefde te maken :joy:

3 likes

Bij ons hing die e learning op met het idee dat iedereen hem kon maken, ter preventie van. We hebben een hele enthousiate infectiecommissie.

1 like

Ach is toch goed voor de punten in het register haha

1 like

Ter voorbereiding op een sollicitatie heb ik mijn coa ziekenhuizen vergeleken met de cao vvt.
Mijn opgebouwde plb-uren kan ik niet meenemen :flushed:.
Daar pakte ik ieder jaar extra vakantie van, dat zou dan niet meer kunnen. 300 uur door het putje dan, zo zuur.

Raar dat er zo’n verschil zit binnen de sector gezondheidszorg.

Kun je niet laten uit betalen? Dan hou je nog iets van geld eraan over.

Dat kan, maar wat ik begreep is het bij zoveel uur niet heel rendabel ondat je een groot deel afdraagt aan de belasting,maar dat zou ik verder moeten uitzoeken.

Ja die worden dan belast met de hoogste schijf. Maar in totaal scheelt dit ongeveer 12%. Mensen doen altijd als of je drie euro overhoudt maar dat valt ook wel weer mee.

2 likes

Oh dank je wel!

Oh bleh ik ben weer begonnen na anderhalve week vakantie en nu hoor ik dat een cliënte over mij heeft zitten klagen. (Ik ben psychiatrisch woonbegeleidster) En het is zo misplaatst maar gaat zó onder mn huid zitten. :exploding_head:
Ik ben voor de vakantie zelfs op mn vrije dag voor haar teruggekomen voor een afspraak ver weg die me 5u heeft gekost.

Zo geen zin in mn nachtdiensten, wil gewoon lekker naar bed :cry: Ben daarna altijd zo uit mn ritme! Misschien toch maar eens op zoek naar een baan met wat regelmaat, ik zou alleen niet weten wat :sweat_smile:

Ooh herkenbaar gevoel qua nachten en ritme. Succes! Hoeveel nachten heb je?

Ik heb over 3 kwartier een sollicitatiegesprek, ik ben zo zenuwachtig, maar ook weer niet

1 like

Gelukkig maar 2, dat is ook mijn enige roosterwens. Ben nu dus al op de helft :slight_smile: Slaap overdag niet meer dan 3 a 4 uur dus meer nachten dan dat trek ik echt niet.

Succes met je sollicitatie! Komt vast goed!