Dit wordt een lang verhaal denk ik waarvan ik alleen de beslissing kan maken maar ik wil het toch even van me afschrijven.
Ik werk nu drie jaar bij een organisatie die vrij groot is en steeds groter wordt. De vraag is er ook wel maar het personeel is er eigenlijk niet. En de laatste tijd zorgt dit wel voor een grotere werkdruk bij het personeel wat er is. En omdat we groeien ben ik bang dat het alleen maar erger wordt. Nu zorgt dit er wel voor dat ik met minder plezier naar mijn werk ga. Omdat er ook keuzes worden gemaakt waar ik niet helemaal achter sta. Nu is het wel zo dat ik een vast contact heb, nog steeds wel achter de visie en het beleid van deze organisatie sta en omdat het een grote organisatie is ik wel mogelijkheid heb tot doorgroeien. Maar er is hier nu nog geen sprake van. En ook met collega’s onderling heb ik het niet heel erg naar mijn zin omdat we nogal verschillen qua visie. Ik had laatst ook ergens gepost dat ik er heel erg doorheen zat. Dat ik het gevoel heb dat ik altijd ‘aan’ sta, erg moe ben na werk, op zondag geen leuke dingen meer wil doen omdat ik het gevoel heb dat ik MOET uitrusten voor de komende werkweek.
Nu ben ik afgelopen week ergens anders geweest en ik had meteen wel een goed gevoel. Maar het is daar nog heel erg opstartend. Wat ook wel leuk is maar ook nog spannend natuurlijk. Nu werken daar allemaal mensen die ik eigenlijk ken en al mee gewerkt heb en waarvan ik ook weet dat we meer op één lijn liggen. Maar dit kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Maar het gaf wel een gevoel van rust en ook omdat het nog zo kleinschalig is, is er minder druk.
Ik vind het zo moeilijk.