Ik merk dat ik het soms lastig vind dat ik erg weinig meekrijg van wat er binnen het bedrijf speelt, terwijl we maar met een team van ongeveer 15 man zijn. Dit komt natuurlijk deels doordat we veel vanuit huis werken, daarnaast zit een groot deel van mijn team ook nog eens in het buitenland wat de communicatie niet bevordert.
Dit gaat om hele simpele onbelangrijke dingen, maar ook grotere zaken. Zoals welke plannen zijn er betreft mensen aannemen. Dan zie ik ineens een vacature voorbij komen terwijl ik geen idee had dat we überhaupt mensen voor die positie wilden zoeken of dat daar budget voor was. Of dat ik ineens tussen neus en lippen door hoor dat het enige kantoor in mijn buurt wordt gesloten. Dit had ik best wel eerder willen weten want voor mij persoonlijk is dat groot nieuws, ook al was ik daar door corona vrijwel nooit. En ik begrijp ook dat niet iedere poep en scheet wordt gedeeld, maar voor mijn gevoel weet ik soms echt 0 wat er speelt.
Dit is de eerste keer voor mij in een soortgelijke positie dus ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal, maar ben wel benieuwd hoe dit bij jullie gaat, en of jullie dit ook ervaren.
Hoe gaat dat bij jullie?