Oh ja ik vind het best lastig momenteel om goed te zien wat voor soort banen ik nog meer zou kunnen doen. Heeft denk ik deels te maken met mijn mentale gesteldheid momenteel en deels met dat ik nog starter ben.
Wel goed dat je naar de mogelijkheden aan het kijken bent, zeker als je sowieso weinig mogelijkheden voor de toekomst ziet bij je huidige werk.
Ik denk inderdaad dat veel kantoorbaan saaier worden en dat er meer thuis gewerkt gaat worden. Ik hoop dat die balans niet te ver doorslaat naar thuiswerken, want dat zie ik gewoon echt niet zitten. Ik ben echt niet tegen veranderingen ofzo en ik vind het prima om meer thuis te werken dan voorheen, maar ik vind werken op locatie gewoon veel fijner en ook belangrijk om diverse redenen. Ik heb best wel erg het gevoel dat bepaalde (leeftijds)groepen medewerkers en sommige werkgevers even willen bepalen dat de norm wordt dat je bijna volledig thuiswerkt. Ik hoop echt dat het op mijn werk mee gaat vallen. Anders moet ik echt op zoek naar iets anders.