Mehh, ik voel me zo vervelend over een gesprek dat ik gisteren met mijn baas had. Ik werk al een aantal jaar hier en sta nu 2 jaar stil met mijn salaris, terwijl mijn werkzaamheden minder leuk zijn geworden. Maar in basis heb ik het nog naar mijn zin. Geen slecht salaris, leuke collega’s en na de coronacrisis wordt het werk wel weer leuker.
Maar ik heb dus een aanbod van een ander bedrijf gekregen. Geen top aanbod, vergelijkbare voorwaarden met wat ik nu heb. Grootste nadeel is meer reistijd en niet direct een vast contract.
Gisteren met mijn huidige werkgever om tafel gegaan en dit aangegeven. Hij wilde mij graag houden en we hebben besproken wat er dan zou moeten veranderen voor mij. Een heel fijn gesprek. Tot hij het had over mijn toekomstperspectief en zei: “en dan ben je natuurlijk vast er nog even uit met zwangerschapsverlof een keer. Als dat trouwens op korte termijn is heb ik liever dat je naar die andere werkgever gaat.”
Super kut en dat kan hij ook echt niet zo zeggen. En extra naar omdat ik sinds afgelopen week in het traject zit bij het ziekenhuis om zwanger te worden. De kans is groot dat dat allemaal nog even duurt, maar dat weer je natuurlijk nooit.
Niet echt een vraag, maar wilde toch even ergens mijn ei kwijt…