dit kan niet anders dan een succes worden
Sowieso een kattencafé!
Yoga studio met een boutique en cafe. Mooie lichte studio die prettig aanvoeld en waar mensen graag komen, met een gezellige plek om daarna nog koffie of thee te drinken. Lijkt me super om zoân gemeenschap op te kunnen bouwen.
Ik zou solliciteren
Ik zou graag zelf sportlessen willen geven en helpen om mensen veel te laten afvallen. En dan ook in hun koel- en keukenkasten uitmesten
Of lekker tegenstrijdig een taartenbakkerijtje openen.
Of een moestuinencommunity starten.
Of gewoon een epische reisfotograve worden
Zoveel ideeĂ«nâŠ
Een mooi duurzaam kledingmerk met accesoireslijn van nepleer opzetten dat niet goedkoop oogt en wel mijn smaak is. (Zeg maar een kruising tussen Rick Owens / Free People en All Saints). En dan alleen dingen in oxblood, roestrood, zwart, donkergrijs, ice white, mosgroen etc En sowieso verder alleen katoen en linnen gebruiken. Geen synthetische stoffen en dan een vaste collectie + lijn per seizoen met mooie enkellaarsjes, sneakers etc
Edit: en misschien ook een soort podium er in en dat er maandelijks ook kleine optredens worden gegeven en die muziek ook zachtjes binnen wordt gedraaid.
Een IT-bedrijfje waar ik alleen ongeschoolde, gescheiden moeders, andersvaliden of gemotiveerde ex-verslaafden of ex-gedetineerden aanneem. Mensen die brute pech in het leven gehad hebben, maar er wel meer willen uithalen en tegengewerkt worden door het systeem. Die laat ik dan bijscholen en geef ik aangepast werk (en bv. extra flexibel naar de moeders dat ze thuis kunnen werken als hun kinderen ziek zijn of dat ze 's avonds vroeger mogen stoppen om ze van school te halen, maar dan nog een uurtje moeten werken als de kroost in bed zit) tot ik mijn in hen geĂŻnvesteerde tijd en geld terug verdiend heb. Daarna kunnen ze met hun ervaring in een knelpuntberoep gemakkelijk verder doorgroeien naar andere bedrijven. En neem ik weer iemand nieuw aan. En met een deel van de winst ondersteun ik een school in Afrika. Of start ik een gelijkaardige constructie daar.
Of een hostel of B&B, zo eentje met een vergader/evenementenzaal waar je ook workshops of lezingen kunt volgen en met een volledige moestuin en superlekker eigen gekweekt eten.
Of iets waar ik locatie-onafhankelijk ben en/of vaak moet reizen. Die eetreizen van @Koffiebroodje klinken goed!
Een etenstentje, met pinchos. Maar die bestaan inmiddels hier al best wel veel.
Oké kom ik al Mn Zuurverdiende geld dagelijks bij je inleveren
Ik wil n hostel openen en dan Alle goeie ideeën die ik ooit heb gezien in andere hostels jatten.
Ten eerste slaap je in een capsule, een soort mini kamer met USB plugs, licht dat je kan aanpassen aan je mood, super fluffy kussens en dekbedden en een airo die je kan aanpassen. Dan zit er in het plafond een houder zodat je je iPad of iPhone erin kunt doen en je eigen bios hebt. Er zit een kluis in de muur met daarin opladers en je kan ook je capsule locken. Er zijn ook tweepersoonscapsules.
Een uitbrakkamer. Als je vanacht een nachtbus komt mag je tot de checkin hier chillen. De hele vloer bestaat uit kussens en er zijn kleedjes en geurkaarsen en een badkamer met regendouche en gratis shampoo/conditioner/douchegel die op deze kamer aansluit. Overdag kan je hier ook chillen en er zijn allemaal bordspellen die ook drankspellen zijn.
Het onbijtbuffet duurt tot 12 en in t weekend tot 15 en bestaat uit ECHT brood dat ik vers bak, verse sapjes, ECHTE koffie, minstens 5 soorten kaas, verse humus, eieren in alle soorten en maten, en 20 smaken thee en allerlei vers fruit. In het weekend zijn er onbeperkte tostiâs All day long.
Er is een zwembad met een bar erin en van die glazen die drijven en floties. Savonds projecteer ik horrorfilms op de muur naast t zwembad zodat je al loungend kan kijken. Er is ook een jacuzzi die echt tering heet is.
Elke avond is er een thema avond zoals Mexicaans, Eurovisie, Karaoke, Nederland en dan doen we allerlei leuke spellen en bijpassende drank. En dan serveren we eten dat erbij past. Het is trouwens altijd happy hour en een mogelijkheid tot een tequila strippenkaart. Als je stript krijg je een stip en gratis drank. Bellyshots zijn gratis. De bar sluit om 5 uur snachts. Maar de capsules zijn geluidsdicht dus je kan slapen als je dat wil. Oh en we hebben een vet groot dakterras en kweken wiet die we heel goedkoop verkopen. We hebben ook andere drugs die je via codewoorden kan bestellen.
Om 4 uur gaat Mn eigen Turkse snackbar open en kan je frikandellen, kaassoufles met pindasaus, kapsalons, Turkse pizza en kebabs bestellen.
Je hebt n bandje om zodat je niet doorhebt hoeveel je uitheeft en dan Check je uit, zonder ook maar iets van de stad gezien te hebben, en dan cash ik ff facking hard in. Maar daar ben je niet boos om, want t was Fucking geweldig.
Je mag pas binnen als je 23 bent trouwens of gewoon n heel leuk persoon. Als je Melvin heet mag je niet naar binnen en als je uit Woerden komt krijg je een ban voor het leven.
Ik wil graag een nlche skincare lijn opzetten met simpele duurzame producten voor gevoelige huidjes die niet stervensduur zijn en makkelijk verkrijgbaar zijn wereldwijd.
Jep, ik ook een kattencafé! Waar de katten geadopteerd kunnen worden, en eraan gekoppeld een webshop/live shop in kattenthema.
#crazycatlady #sorrynotsorry #lovealledieren
Gewoon een boekenzaak, met een knus cafeetje eraan
Een ijssalon met het heerlijkste Italiaanse ijs ooit. Buiten van die enorme ronde ligbedden voor 8 personen en gezellige loungebanken. Binnen lekker ouderwets Italiaans sfeertje, niet te modern
Iets met visagie. Dat mensen gewoon binnen kunnen lopen voor een basis makeupje maar ook voor avondje uit of dat je naar een bruiloft moet of touch up. En dan misschien wat blow and dry voor het haar erbij.
Oeh ik denk een boekenwinkel met café (overdag taart en goeie koffie, maar gewoon open tot in de avond en dan goeie wijn en borrelhapjes). En een kat!
een gebouw waar je een complete make-over kan krijgen, incl programmas zoals die in MTV Made dat je ook kan afvallen/een bepaald doel bereiken over een langere tijd. Maar ook voor eenvoudige make-overs qua makeup en kleding.
Een cocktailbar met cocktails voor âŹ5 i.p.v. die achterlijke bedragen van tegenwoordig
En zachte banken <3
Een Italiaans lunchzaakje met hele goede koffie en Italiaanse gebakjes en broodjes. Open van 10.00 uur tot 15.00 uur, want daarnaast word ik huismoeder. Eens per week een speciale ochtend voor mensen in bejaardenhuizen, chronisch zieken enzo.