Mochten geld ed geen probleem zijn?
Een pretpark en mijn eigen achtbanen ontwerpen a la Rollercoaster Tycoon.
Of een horecazaak en dan met Aziatisch eten.
Een bruin café met spelletjes en cafekat en dan allemaal themaavonden geven. Bijvoorbeeld rupauls drag race of karaokeavond. En natuurlijk speciaalbiertjes en overdag taartjes en savonds hapjes zoals nachos.
Spionagebedrijf.
Specialiteit: checken of iemands wederhelft vreemdgaat
Een kapsalon met koffie tentje. Soort van kapsalon, Starbucks, en huiskamer gevoel zou ik dan willen creëren. Dus geen hipster tent maar juist een heel warm, iedereen is welkom tentje.
Oh en wel ook waar je lekker kan zitten, lezen, werken, spelletjes spelen en eventueel puppies knuffelen hahah.
Een kattenopvang. Zielige katten weer gelukkig en gezond maken en weer een nieuw baasje geven.
Een hele zoete lunchroom met taartjes en broodjes en sapjes, met picknickbanken en echt een gezellig plekje waar heel veel leuke meisjes werken in zoete roze pakjes. Met een grote tafel met bordspelletjes en kranten, een dikke pluizige poes en alles heel snoezig en lief
En een metalcafé voor 's avonds, snoeiharde muziek, jongens met baarden en opgerekte oren achter de bar en 3 soorten drank, bier, rosébier en kraanwater. En dan heel veel beginnende bands uit de buurt optredens laten doen, niet teveel opsmuk, gewoon lekker rauw.
Oh en een kinderboerderij denk ik! Met konijnen, varkens, koeien, schapen, geiten, alpacas, bijen. En ze mogen allemaal gewoon hun hele leven lekker grazen en hebben veel ruimte. En dan zou ik er ook een leuke moestuin bij maken en theehuisje.
Een bloemenwinkel met een serre waar je ook etentjes en feestjes kunt geven tussen de planten en bloemen.
Of een amsterdams bruin cafe waar je bolletjes jonge kaas of leverworst eet. Met spelletjes en stamgasten waar iedereen zich welkom voelt. Om dat stukje amsterdamse cultuur te redden!
Een kunstgalerie met veel design en kunstwerken van nieuwe onbekende kunstenaars/mensen die net van de academie afkomen, waar je overdag ook koffie kan drinken en taart kunt eten en 's avonds zou het omvormen tot een klein restaurant met een paar tafels, tussen de kunst dus, en daarna een cocktailbar. En 1x in de week zou er in de kelder een goed technofeest worden gehouden.
Jaaaa een kaaskar! Vind dat altijd zo heerlijk
Een bedrijfje dat eetreizen organiseert in verschillende landen. Mensen meenemen in mijn enthousiasme en eindelijk die database aan restaurants eens nuttig besteden
Een soort restaurant/lunchtentje en workshop ruimte in een. Waar dan savonds workshops worden gegeven in bv schilderen, keramiek of lesjes yoga oid. Gewoon een chille creatieve broeiplek met lekker eten
een cafékat ik word stamgast bij jou
Yes dan heb ik vast ook budget om Spinvis eens te strikken voor een intiem concert
Pokebowl tent in mijn woonplaats. Nergens fatsoenlijke dingen te vinden hier
Mijn zelfgemaakte natuurlijke verzorgingsproducten/shampoo/… ontwikkelen en verkopen! En dan wil ik zo’n klein, lekker ruikend winkeltje met houten vloeren
Een konijnenopvang met een bijbehorend winkeltje waar je allemaal konijnen spulletjes kan kopen: van illustratieve kaartjes, knuffels, brooddozen whatever tot speelgoed voor je konijn tot goede voeding tot goede materialen.
Omdat er teveel zielige konijnen zijn en ik deze een beter leven wil geven. En konijnen gewoon helemaal geweldig zijn
Ik zou dan m’n eigen sake en sochu/soju bar beginnen met allemaal kleine Japanse en Koreaanse hapjes op de kaart; laagdrempelig maar alles van hoge kwaliteit. Overdag lekker matcha lattes en fluffy pancakes en ‘s avonds shared dining icm met sake/sochu/soju/cocktails. Vooral met een paar private karaoke booths in de kelder lijkt me geweldig of een klein bioscoopje waar alleen maar Ghibli films worden afgespeeld
Doe dit, ik kom sowieso!
Ik zou een strandtent willen maar dan niet zo’n decadente.
Of een soort van Irish pub, leuke biertjes, live muziek 's avonds, iedereen is welkom