Weg in eigen land

Wandelen bij/in de Leenderheide.

1 like

Weet iemand een leuke camping in omgeving Enkhuizen? We willen graag in juli een paar dagen kamperen met kind :slight_smile:

Kanoen op de Dommel!

1 like

Ik weet even niet hoe hij heet, maar bij het streekbos is een leuke(boeren?)camping! Ze hebben ook een super leuk blotevoetenpad en het is gewoon super handig dat het echt naast het streekbos ligt!

Oh het is de gouwe stek trouwens! Ik heb er een paar nachten gezeten met vriendinnen omdat mijn moeder er twee weken stond!

1 like

Bedankt die ga ik es bekijken!

Heeft iemand een tip voor een heel mooi en luxe hotel/overnachting in de buurt van Posbank/Hoge Veluwe? (mag ook een stukje daarvan rijden zijn) Mooiste zou zijn als het iets van wellness/zwembad/jaccuzi oid heeft en vlakbij/middenin de natuur zit, maar is niet persé een must.

Heeft iemand tips voor een hotel in Amsterdam? Liefst met bad en prijs rond de 80 - 100 voor twee personen per nacht.

1 like

Van der Valk in Duiven?

Ik ben op zoek naar een vakantiehuisje voor een weekend met vrienden. We gaan met 10 personen in totaal. Iemand leuke idee ?

Van der Valk Apeldoorn, heet volgens mij de Cantharel. Die hebben ook een mega leuk huisje waar je kunt overnachten.

2 likes

Wat is het fijnste hotel in Eindhoven?

Hotel Rhederoord, prachtig landhuis vlak langs het bos.

2 likes

Ik kom zelf uit de buurt, dus slaap eigenlijk nooit naar hotels daar, maar een collega van me gaat elk jaar naar het marienhage hotel voor een weekend weg. Ze vindt dat echt een super leuk hotel en gaan speciaal daarvoor elke keer weer naar Eindhoven.

2 likes

Zo ja, die ziet er echt prachtig uit. :pleading_face:

1 like

ik vond droomparken verrassend leuke (en betaalbare!) huisjes hebben.

2 likes

Ik ging laatst hierheen met vrienden;
https://www.airbnb.nl/rooms/1886266 . Was echt top, helemaal omdat iedereen een eigen badkamer heeft.

1 like

@twijfelaar inntel is ook fijn!

@Mavrick in Zwolle Pillows, en voor de Efteling van der Valk Gilze-Rijen?

1 like

Ik zat onlangs in Guesthouse Hotel Kaatsheuvel. Op loopafstand van de Efteling, gratis parkeren en goed ontbijt!

Het is dat ik dichtbij Zwolle woon en het zonde vind om daar in een hotel te overnachten maar anders ging ik altijd naar van der Valk in Zwolle. Dat ontbijt is echt het beste ooit. Mega uitgebreid.
Van der Valk heeft normaal al een uitgebreid ontbijt maar alles valt tegen als je ooit in Zwolle bent geweest.

Sorry. Ik ben ontbijtgek en kies daar m’n hotel op uit. Het hotel is verder ook super mooi.

5 likes

Oh kun je bijv dan twee andere hotels noemen in NL met de beste ontbijtjes volgens jou? :drooling_face:

2 likes