Weg in eigen land

Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Vriend en ik willen over 3 weken een paar dagen weg. Ik zou graag in de buurt van een stad willen gaan zodat we daar een keer heen kunnen maar wil ook iets in de natuur kunnen gaan doen. Een dagje naar een dierentuin of pretpark zou ik ook wel een dag willen.

Iemand dé tip voor mij?

1 like

Wij zijn vorige herfstvakantie naar een airbnb in Velp (boven Arnhem) geweest. Een dagje naar Arnhem of Nijmegen, binnen een paar minuten rijden zaten we bij de Veluwezoom, en Burgers Zoo en het Openluchtmuseum zijn in de buurt!

Wij zaten een paar weken geleden in deze airbnb: https://abnb.me/Enwl7godFgb

Het is op 15 min rijden van de stad Groningen en verder veel natuur. Het was een super fijne Airbnb.

Bij Tilburg/Den Bosch heb je een groot natuurgebied (Loonse Drunense duinen), leuke stad en de Efteling om te hoek.

2 likes

Emmen? Die hebben een relatief nieuwe dierentuin en veel natuur eromheen.

Hier was ik laatst en vond de omgeving heel mooi. Je hebt veel natuur in de buurt en bent ook zo in giethoorn etc. Ook dierenpark Emmen toen bezocht, in die omgeving zou ik dus eens kijken :grin:

1 like

Dit lijkt me echt geinig!

3 likes

Yes mijn vriend is ook gevaccineerd dus we willen het eind van de zomer naar NL. We willen een vakantiehuisje huren wat ‘in het midden’ tussen onze vrienden/familie is, en dat is rond Gorinchem :sweat_smile: maar daar is niet zoveel.

Weet iemand een leuk vakantiehuis tussen de Biesbosch en Utrecht ongeveer? Heb al gekeken naar Landal bij Amerongen maar dat zit best vol en jeeezus wat is dat ook duur!

2 likes

Wij hebben een logeerkamer!
En een airbnb? Een vriendin van mij doet dat altijd als ze in NL is, bij voorkeur bij een huis waar mensen met kinderen wonen.

1 like

https://www.airbnb.nl/rooms/1221865?adults=2&check_in=2021-06-22&check_out=2021-06-25&translate_ugc=false&source_impression_id=p3_1623005173_gLLIHwSb%2BBW2DeqS

Random suggestie

Maar zou op airbnb ff je data invoeren en dan Gorinchem, en dan op de kaart zoeken in een straal die je nog acceptabel vindt

1 like

En @Noodle ohja Airbnb haha waarom kwam ik daar niet op. Had ik m’n hoofd ‘vakantiehuisje’ dus dacht automatisch aan een park.

@Noodle cute ook met dat dak! Maar wij zijn met baby dus wil wel wat groters en luxers. Ik ga zoeken.

@Bergamot we kiezen bewust voor een eigen huisje zodat we nergens hoeven te logeren en daarmee een familie oorlog ontketenen nav de keuze bij wie we dan zouden blijven :joy:

Vandaar ook het neutrale grondgebied

1 like

Haha wij zijn geen familie hoor.
Nee maar snap ik hoor.
Maar als je tijd hebt voor een bakkie zou ik wel gezellig vinden :grinning: maar voel je niet verplicht hoor.

Alhoewel er een risico dat dit de vibe gaat zijn :kissing_heart::joy:

Eind zomer zijn wij trouwens ook nog een weekend weg dus als jullie nog op 2 katten willen passen

Omgggg waar kijk ik naar hahahaha ja leuk knus!

Nee true geen familie maar dan zijn jullie de nieuwe nemesis denk ik :joy: alhoewel, wel neutraal grondgebied haha

Jammer dat het maar een weekend is! Anders had ik het overwogen

Als ik in m’n eentje voor de eerste keer weer een weekend naar NL kom ga ik waarschijnlijk het hele weekend naar de tering met vrienden dus dat doe ik netjes bij hun thuis

2 likes

europarcs de utrechtse heuvelrug? Was een collega geweest en super enthousiast over. Ligt ook naast een meertje! Wij gaan op korte termijn weg en hebben dat geboekt via https://www.bungalowspecials.nl, kun je direct alle vakantieparken / soorten huisjes met elkaar vergelijken!

Beetje afhankelijk van wanneer, maar als het overlapt met onze vakantie kan je misschien in ons huis (in Utrecht), wij hebben een baby van nu 6 maanden, dus ook baby/kindershizzle is voor handen

1 like

Ik ga as vrijdag lekker 3 dagen naar Ameland met mijn vriend. Iemand nog tips? Ik ben er 1x eerder geweest vorig jaar en vond het er heerlijk. Ik ben op zoek naar juist de kleine, leuke dingen. Dus niet fietsen naar de vuurtoren ed. Maar juist de dingen die een VVV wellicht niet als tip heeft. Mooi stukje strand bijv.

Het Witte Paard hebben we al geboekt. Ik heb nu al honger als ik eraan denk.

Oehhhh wanneer is dat? Kan je me een pb sturen?

2 likes

Ik kom dan ook langs hoor. :grinning::grinning:

2 likes

Jaa gezellig we hebben een babywei op het dakterras voor de kindjes :grinning:
Misschien niet zo groot als de tuin van @360 maar wel mooi uitzicht :sunglasses:
Ik zal de bitterballen niet op papieren bonbon dingen leggen :rofl:

3 likes

Even verhuizen voor die tijd, dan heb je genoeg ruimte.