Ja zielig hè!! Maar inderdaad… check. Gelukkig staat er veel Genieten tegenover.
Zo’n leuk programma haha. Ook wel herkenbaar, vroeger altijd gekampeerd met m’n ouders
Heb het net aangezet ik wist niet dat dit bestond!
Ik wil komend jaar een caravan kopen en opknappen hahaha dus dit is m’n droom.
Wel liever badminton dan jeu de boules
Ook zo heerlijk dat wanneer die ‘technisch assistent’ de caravan aan het repareren is, er een hele ploeg van die mannen bij gaat staan kijken met hun armen over elkaar, haha
Ik zie het net ik kan er zo niet tegen he! Ik ben #teamJoop
wie kijkt er nog meer? Ik krijg de kriebels van Lut
Ja ik! Welke is Lut? Ik let niet zo op de namen haha
Ik weet alleen wie Tjits is omdat ze vorige keer een monoloog van 5 minuten hield dat ze geen chips maar wel tjips heet.
Oh ik heb het al gevonden, de reisleidster. ‘Alles is proper’.
Vond het echt lief hoe die 2 weduwnaars samen over hun vrouwen aan het praten waren, en dat ze het ook wel een mooie dag had gevonden als ze er bij was geweest.
Een van de reisbegeleiders haha, die vrouw.
Ahhh yess, dit is weer genieten hoor! Lekker neuriën in de kerk, zo lief
Die mensen filmen en fotograferen echt alles. En dan zeggen ze soms wat van onze leeftijdscategorie haha
“Nou, we hebben het gezien toch”
Dat die mensen ook constant die hut aan de buitenkant schoonmaken . Met duivenschijt snap ik het nog, maar constant dat gepoets.
OMG! Hahahah
Het begint maandag weer . Dit programma behelst voor mij echt het zomergevoel.
Ik baal echt dat ik op vakantie ben dan…
Misschien kan ik het streamen op mijn campingtv onder het genot van een van huis meegenomen 3L pak Merlot van de Lidl en plakjes gekookte worst en blokjes komijnenkaas. Geheel in stijl