Haha dat irritante fluitje en zo vals. Ik dacht serieus dat het de intro van internetgekkies was met dat valse gefluit
Jongens vanavond is het weer op tv om 21.25. Ik zit vast klaar met de bingokaart
Oooooh goed dat je het zegt! Helemaal zin in!!
Oh God dan moet je 42x 3 zoenen geven, nachtmerrie.
Vind dr wel hot voor 72 btw
Hahaha, die vertaling van die vrouw tijdens de excursie.
Ehhh zo hoog ligt de stad, ehhhh maar da’s niet belangrijk.
Hoe kan ik geleefd hebben zonder van dit programma gehoord te hebben?!
Man dit is heerlijk! Therapie!
Bedankt voor de tip❤️ Mijn leven is compleet
Vrouw tegen de koeien: “Moven, oké senk joe”
Zoals zij eruit ziet wil ik ook 72 worden!
En de nordic walking stokken zijn ook weer gespot!
Ken je Groeten van Max al? Dat tipte iemand hier me laatst, ook echt prachtig, vooral de hotel test geeft me leven. En je kan vet veel oude afleveringen terug kijken op npo
Heb weer genoten gisteren. Sowieso die vrouw van 72 zag er echt goed uit zeg! Sommige mannen pakten haar wel heel stevig vast… haha. Ouwe snoeperds
Yessss als het hetzelfde kaliber is dan zet ik hem vast bij mijn favorieten bij NPO thanks!
Iew ja die ouwe kerels die haar zo stevig en net iets te lang vast hielden. Zou ik zelf echt niet oke vinden. Maar ik zou denk ik ook verzwijgen dat ik jarig was als ik meedeed met zo’n vakantie anders moet je iedereen kussen.
Bed and breakfast is ook een aanrader van hetzelfde kaliber
Haha ja lekker elkaars bed and breakfast afzeiken
Oh dit programma is zo heerlijk, heb net de twee laatste gekeken. Ik ging echt stuk om die Wi-Fi die het niet deed “Maar ik kreeg net een wordfeud binnen!?”
En die vrouw die extra worstjes bij de slager kreeg “wat moet ik nou met die worstjes??”
En ik voel me heel erg wereldvreemd want ik heb nooit gekampeerd vroeger ofzo. Dus die afstandsbedieningen voor de caravans ik moest er zo hard om lachen. Mijn vriend keek me echt aan van doe even normaal dit bestaat al heel lang.
Jaaa ik hou echt van dit kneuterige programma, maar heb van dit seizoen alleen nog maar de aflevering van gister gezien. Dus ik ga nu een enchilada die ik over heb van gister opwarmen en eten als lunch en de eerste aflevering kijken, ultiem genieten haha.
Die man met die gigantische schade aan de zijkant van zijn caravan doordat hij tegen een muurtje aangereden was, ‘Ja ik heb wel ducttape bij me’
Dit programma is gewoon de ultieme guilty pleasure!
Ik houd ervan
Ben nu weer seizoen 3 aan het kijken! Tocht door de Balkan.