Vergeet de jeu de boules set niet! Gewoon een beetje multitasken tijdens het tvkijken.
Nog 3 minuten (kleine reminder)
Ik zit er ook klaar voor !
Oh heerlijk ik heb er een wit wijntje bij gepakt voor het echte zomergevoel
(waarschijnlijk vind ik het na een kwartier alweer te saai en zap ik weg maar goed)
Gelukkig, de klompen zijn mee op vakantie!
Des te stoerder vind ik dat hij wel mee gaat. Hopelijk maakt hij snel vrienden in de groep!
Ps: informeer je ons als je ouders mee doen? Wellicht kun je ze wat egf-slang meegeven, zodat wij kunnen raden wie ze zijn (dode cavia, shit hit the fence, Het is gebeurd, wellicht je moeder wat forumtrends aansmeren)
Zitten jullie er al klaar voor?
Oh my dat magnetron eten dat zag er vies uit haha
Ik moest echt grinniken toen die man net vertelde dat hun caravan ging scharen
Ik mis dit programma zo! Welk seizoen is leuk om terug te kijken? Heb alles wel al gezien vind t zo relax en lekker vakantie gevoel.
Goed nieuws! Er komt een nieuw seizoen!
In m’n favorieten, alles
Die van Sicilië vind ik leuk. Dat die ene vent z’n gloed nieuwe auto in de prak rijdt in een smal steegje. En dan zegt ie zo heel zenuwachtig: dat poetsen we er wel af. Alsof het een mini krasje was
Nice.
Die met die Range Rover?
Weet niet wat voor een het was. In elk geval was er zo’n Italiaanse vrouw aan het zwaaien om ze tegen te houden om die steeg in te rijden, maar die mensen gingen gewoon terug zwaaien omdat ze dachten dat ze gewoon aan het wuiven was voor de lol.
Dit wil ik zien
Kijken of ik nog ergens oude afleveringen kan kkjken.
Je kan alle seizoenen terug zien met npo+. Heb ik gedaan tijdens mijn verlof