Ik eet wortels in de trein. Sorry voor het gekraak.
Ik lieg heel makkelijk
Ik steek de draak met iedereen, incl. Mezelf. Daarmee hoop ik het goed te praten;-)
Helaas ben ik de grootste chaoot op aarde
Ik slaap vallen na werk en dat 's avonds niet kunnen slapen uhg
Ik vind het heel irritant als iets niet op mijn manier gebeurt. Daardoor doe ik het liefst ook alles zelf.
Ik word heel chagrijnig als ik ongesteld ben/moe ben en verander dan ook echt in een draak.
Verder vertrouw ik anderen niet echt als het gaat om het regelen van dingen of bijvoorbeeld het afsluiten van het huis (behalve mensen waarvan ik weet dat ze zijn zoals ik, die mensen vergeten dan ook nooit afspraken enzo).
Dit is serieus een van de redenen dat mijn relatie is gestrand Ik vertrouwde mijn ex met niks maar het kutte was, ALS ik dan eens in de honderd jaar iets aan hem overliet dan ging het dus ook niet goed! Aaaaargh.
Verder:
- ik maak heeel veel grappen ten koste van anderen en van mezelf maar niemand mag een grap ten koste van mij maken.
- sowieso te veel woordgrappen.
- ik kan heel hypocriet zijn. Dus dan keur ik iets bij anderen openlijk af maar doe ik het zelf -stiekem- ook/wel. Heel lelijk.
- ik kan iets te smooth liegen.
- ik ben heel aanwezig, luid en druk. Al regelmatig op aangesproken in het buitenland (ben me wel omgevingsbewust hoor maar het kan me dan gewoon niets schelen)
- ik kan heel zuunig zijn, dat ik bang ben dat ik te veel betaal en een ander te weinig. Dit laat ik alleen nooooit merken maar dat komt omdat ik het uit alle macht onderdruk.
- ik geef nooit aan goede doelen, ik ben mān eigen goede doel.
- ik kan iemand helemaal fantastisch vinden maar door 1 actie of uitspraak mijn respect voor die persoon totaal verliezen.
- mateloos zijn. Ben nu weer extreem aan het sporten en gezond eten omdat ik in de periode hiervoor heel veel zoop en at.
- ik vind samen koken de hel. Ik kan sowieso niet praten en eten bereiden tegelijk en ik trek het ook niet als een ander bijv. de groenten niet op mijn manier snijdt of de hele tijd met zijn of haar vinger in de pan zit om te proeven.
Zo heb je even? Hahaha. De dingen die ik zo even kan bedenken:
- ik wil perse melk uit een beker, en niet uit een glas. Dan drink ik het gewoon niet op.
- thee hoort dan weer in een glas.
- als ik mijn nagels knip mag niemand dit zien, of ook maar in de buurt komen.
- ik stel alles uit op het laatste moment. Heel vermoeiend is dat!
- met bepaalde avgātjes prak ik alles door elkaar. Mijn vriend ergert zich er kapot aan.
- het is pas schoon als ik het zelf heb schoongemaakt
Dit is al lang geleden geplaatst maar ik lees dit nu pas en ik wil zeggen: dat laatste! Dat heb ik ook. Ik haat het enorm als iemand me wil helpen. Als een vriendin komt eten kook ik. Zij moet zitten en mag met me kletsen maar moet zich niet met het eten bemoeien. Als iemand dan in de pan gaat roeren vind ik dat onbeschrijflijk irritant.
Ja! Mijn vriendinnen lachen me hierom uit (niet als in 'ah wat schattig die eigenwijze bubbless maar ze vinden het echt stom) maar wat zij āhelpenā noemen is geen helpen maar gewoon gruwelijk irritant
Oh ja heel herkenbaar, ik HAAT samen koken. Ik haat het ook als ik aan het koken bent en mijn man zo met zijn vinger iets uit de pan pakt om te proeven, ik word dan echt boos
Ik ben vaak sarcastisch en als ik het niet ben dan denken mensen dat ik sarcastisch ben, ik kom dus niet meer geloofwaardig over
Het liefst moet alles op mijn manier
Ik geef te snel geld uit
Ik knak met bijna al mijn gewrichten
Ik heb een oordeel over mensen die snel over anderen oordelen
Ik lach vaak om mān eigen grappen. Ook als ik alleen ben.
Oja, dat doe ik ook, want ik ben hartstikke grappig.
Ik heb ze vast wel maar, zou zo 1,2,3 niet weten
Bij een film raad/zeg ik gelijk na 15 min al wat ik denk en vermoed dat de plot gaan zijn. Wie de moordenaar is. Wat er gaat gebeuren. Wie er dood gaat, welke rol er in is gezet voor de huil-factor
Heeel irritant voor anderen hahaha. Heb al 10 jaar een pathe pas en inmiddels al zo veel films gezien, heb er dus een soort voelsprieten voor gekregen :ā) vaak klopt het ook lol
ā¢ Ik praat heel hard, iedereen hoort me altijd overal bovenuit. Met wat drank achter mān kiezen ben ik helemaal niet te houden.
ā¢ Onderbreek vaak mensen en raas er doorheen met mān eigen verhaal (bloedirritant maar het is enthousiasme en geen slechte wil)
ā¢ Ik moet altijd overal iets van vinden, zowel positief als negatief. Erg vermoeiend ook, want vaak is āt negatief omdat ik een rasechte pessimist bent. What a joy haha.
Dat doet mijn vriend dus ook. Heeel fijn.
En ook triomfantelijk doen als hij gelijk heeft.
Ik laat thuis overal glazen en sokken slingeren.
Ben vaak net op tijd of 5 min te laat. En probeer altijd op tijd weg te gaan maar lukt gewoon niet.
Hahaha zo doe ik dan ook, zoooo irritant
O dat laatste heb ik ook. Ik moet me al jarenlang elke dag haasten voor de trein. En elke dag denk ik: āmorgen 3 minuten eerder weg!ā
Doe het nooitā¦
Precies dit. Alleen dan voor de bus. En dan kapot ergeren als de bus Ć©Ć©n minuut te vroeg komt. En ik ga inmiddels al 9 jaar met het Ov. Nooit geleerd om een paar minuten eerder te gaan.