Wat zijn jouw geheime cringy gewoontes?

Ik fantaseer echt al sinds m’n tienerjaren over leven in bepaalde universums uit boeken/films series. Begon ooit met Twilight (en dan beeldde ik me in dat ik in Forks woonde en dat 1 vd personages dan verliefd op me werd haha) en nu doe ik t nog steeds, van pride & prejudice tot echte celebrities, haha. Soort fanfiction schrijven in mn hoofd met mezelf in de hoofdrol.

PS: ik schrijf geen fanfiction, maar lees wel veel😅
PPS: Als ik een film of serie kijk met ook maar iets van een romantisch scenario, doe ik alsof ik het hoofdpersonage ben, hopeless romantic loll

8 likes

Ik doe dit ook hahaha. Vroeger schreef ik zelfs fanfiction met mezelf als personage erbij. Die waren nog best populair zelfs

1 like

Dit doe ik ook graag! Vooral als ik niet kan slapen, als een soort dagdroom.

2 likes

Ik heb echt lange tijd gedroomd dat ik in een fictieve viking-nederzetting woonde (uit een bepaalde serie) en ik vond dat helemaal niet erg… :smiley:

1 like

Als ik thuis ben dan kan ik niet zonder mijn pincet. Ik zit dan te chillen op de bank met mn pincet waar ik dan mn snorhaartjes (en soms neushaar) mee epileer. Door de jaren heen voel ik de pijn er niet echt meer van maar voelt het fijn :woman_shrugging:

Ook als ik series ofzo kijk en een personage trekt een raar gezicht dan doe ik datsoms na of een bepaalde uitspraak doet dan ga ik dat nadoen…?

3 likes

Ik fotografeer graag mijn ( onderhuidse ) puisten met mn mobiel, en kijk er dan intens tevreden naar. Bekijk ze regelmatig terug, ook uit de oudere collecties. Heb nu zelfs een aparte map voor gemaakt. :joy:

7 likes

Oh, ik ben precies zo! Toen ik 13 was “droomden” mijn vriendinnen en ik over de Kelly Family.
Ik dacht dat het tijdelijk was maar nu ben ik nog steeds zo… met bijv; Joyce en Hopper (Stranger things), Michael en Sarah (Prison Break) en Sookie en Bill (True Blood)…
Ik ben ook een hopeloze romanticus…