Ik ook niet. Ik kan me eigenlijk gewoon geen leven zonder mijn moeder voorstellen
Wow ok dit topic is ineens even depressing geworden haha
Ik ook niet. Ik kan me eigenlijk gewoon geen leven zonder mijn moeder voorstellen
Wow ok dit topic is ineens even depressing geworden haha
hahaha nou precies dit. En dan bedenk ik me er ook bij dat hij dan meiden meeneemt naar huis en daar een hele grote foto van mij hangt en hij aan ze gaat vertellen hoe ik dan was. En zelfs als hij in mijn hoofd/gedachtens dan wel een nieuwe vriendin heeft, dan nog hangt die foto van mijn hoofd prominent in dat huis.
Ok even wat luchtigers tussendoor. Ik kijk elke avond wel naar filmpjes waar mensen volledig uitelkaar getrokken worden door een chiropractor, inclusief zoān strap om je nek
Ik kijk dit om te ontspannen, laf it.
Ik vind het ook heerlijk om filmpjes te kijken waar ze oorsmeer uit oren halen of amandelstenen naast de standaard pimple popper filmpjes
Haha, dit heb ik ook! Maar dan beeld ik me ook nog in dat ik meedoe aan The Voice en dan achter dat gordijn vandaan kom.
Oh dat doe ik ookā¦
Als ik geĆÆrriteerd ben door mn huisgenoten steek ik mn middelvinger naar ze op als ik langs hun kamers loop
Haha doe ik naar collegaās of irritante mailtjes.
Zet ook nooit webcam via skype vergadering aan want zit ook vaak met mijn ogen te rollen.
Als ik op mijn werk naar de wc ben gegaan, ga ik daarna uitgebreid mijn neusporieƫn uitknijpen in de spiegel. Er is daar perfect licht. Is echt een dwangneurose aan het worden.
Ik kijk graag de goorste pimple popper-achtige filmpjes. Kom maar op met die klonters oorsmeer, amandelstenen en cystes.
Ik houd graag uitgebreide sessies met mijn pincet waarbij ik bv mijn okselhaar, schaamhaar of verstopte poriƫn ƩƩn voor ƩƩn uit trek.
Ik beeld me te vaak in wat mijn vriend, vrienden en familie zouden doen als ik plots sterf (door een ongeluk, ziekte of zelfmoord). Hoe ik gevonden zou worden, hoe ze zouden rouwen en plots beseffen wat ze missen etc.
Ik stalk soms allemaal mensen op instagram en facebook (in incognitomodus en/of met een vals profiel uiteraard), variĆ«rend van exen, oude vrienden, mensen waarmee mijn vriend wat heeft gehad tot mensen die ik niet eens direct ken maar wel eens gezien heb in de stad ofzo en cool vind. Vooral bij die laatste categorie is het altijd gek moment om ze dan āin the wildā tegen te komen, met een soort irrationele angst erbij dat ze doorhebben dat jij ze stalkt.
En verder de standaarddingen uiteraard, zoals doen alsof ik een tutorial of kookprogramma film ofzo.
Oooh ja dit doe ik ook!
Omg zoveel dingen zijn zooo herkenbaar!
Ik denk dat ik het meeste op de fiets doe: inbeelden dat ik zo mooi kan zingen en bijvoorbeeld pianospelen als het liedje wat ik dan luister en dat ik dat dan ga doen op een personeelsuitje waar dan toevallig een piano staatā¦
Ik doe vaak een denkbeeldige tour door mijn campervan (die ik niet heb), hoe ik het heb ingedeeld en wat er in elk kastje zit, inclusief minimal kledingkast. (Heb zelfs tekeningen van de indeling liggen)
Vaak als ik in bed lig ga ik in gedachten āDoomsday preppenā. Daar val ik meestal wel van in slaap.
Ah nog gewoonte:
Ik knip altijd dode punten uit Mn haar, ik maak er ook fotoās van als ze echt 4x vertakt zijn en die stuur ik dan naar Mn oude buurmeisje. Dus niet helemaal geheim, maar geheim tussen ons.
Als ik iets op Netflix kijk (en alleen thuis ben) en ik pauzeer een programma, dan doe ik dat steeds met een aankondiging in presentatricestijl. Voorbeeld: āāna de toiletpauze kan u kijken naar het tweede deel van gilmore girlsāā
Whaha dit ga ik ook doen
Hahahaha dit doe ik ook vaak!
Ik doe soms ook nog eigen aftitelingsmuziek. Van netflix direct weer overgaan op spotify.
Kies je daar dan ook nog echt een geschikt nummer voor uit?