Ik besefte me laatst dat er best veel dingen zijn die ik doe, die ik geheim hou voor mijn vriend, mijn familie of mijn vrienden, puur om het feit dat het cringy is of omdat ik er iig een soort van schaamte voor voel haha.
- Zo hou ik mijn hele Hatari obsessie voor het grootste gedeelte geheim voor mijn familie, maar ja dat lijkt me logisch. Mijn moeder zegt ook continu dat ze het maar een ’ stelletje klootzakken vindt’ dus ja hahaha
- Zo bedenk ik soms mijn eigen choreografie/dansjes als een vorm van beweging die ik dan in het ‘geheim’ op mijn zolder uitvoer, of als er niemand om me heen is omdat ik me echt kapot schaam als iemand me ooit zou zien Sowieso heb ik de motoriek van een stuk spons dus lijkt me voor niemand een fijne ervaring haha.
- Ik vind het heerlijk om soms van die ’ foute’ youtube edits te kijken van series/films whatever. Als iets goed ge-edit is kijk ik een video soms ook meerdere keren . En ik heb mezelf ook regelmatig schuldig gemaakt aan het maken van zulk soort shit in het verleden
Dit was zelfs in zoverre een geheim dat ik het bijna mijn strot niet uit kreeg toen ik het aan mijn vriend wou vertellen
Wow, ik cringe ook echt als ik dit teruglees haha. Maar goed, wat zijn jullie geheime cringy dingen? haha.