Deze elk jaar met oud & nieuw
@Dombo @Uprooted
Staat een aflevering op dailymotion inclusief dus de hele intro https://www.dailymotion.com/video/x7sdcnu
Ja, en ook de âeehâ erachteraan uit de musicless versie.
Altijd als ik aan de stoppels van mijn vriend zit denk ik âhet is een baardjeâ. Dit gaat er echt nooit meer uit vrees is.
En altijd als ik moet bellen denk ik: âTRING HALLO AMSTERDAM TRING HALLO ROESLAND TRING HALLO NEW YORKâ
ohhh âhet is een baardjeâ daar denk ik ook vaak aan en over kud gesproken, als ik bij een zebrapad kom denk ik standaard âalleen op de witte want de rest is lava!â
Er gaat echt een wereld voor me open hier. Van âoh jaaaâ tot âwaarom is dit nu pas in mijn levenâ.
dit zeg ik ook standaard als iemand het woord âinstabielâ gebruikt
@OhMyGosh ja same, een groot deel ken ik maar sommige titels zeggen me niks, en soms denk ik âmoet ik dit wel gaan kijken? straks blijft dit ook forever in mijn hoofd rondspokenâ
Hahah ik had toen ook zo vaak deze remix in mân hoofd:
Hier denk ik ook zo vaak aan:
Als mân vriend weer eens allemaal shit laat vallen ofzo âmaat wat doe je?â
Ohja en âzo werken wij nietâ zeg ik heel vaak op werk
Oh hierop inhakend, als ik iets over kapseizen hoor denk ik aan de dolfijn bij kabouter Wesley.
âGepaks-gekapt-aan het zinkenâ
Neeeee! 10 jaar?!
Ik weet nog dat ik dit keek en dacht: âHa nog lang niet!â
âGerda, heb jij nog compote in de voorraadkast?â
En
âWeet je wat ze vroegen deden toen? Nou? SLAAN. MET STOKKEN.â
dit komt soms echt super random in mijn hoofd. Al helemaal als iemand over een stok of stokbrood begint denk ik gelijk aan slaan met stokken.
Jaaaa die pepersaus is echt geweldig!
Ohjaaa IK HOEF NIET TE TANKEN SCHATT never forget dat ik op solar op de camping liep en opeens iemand naast mij dat keihard riep. Die gast zat gewoon lekker voor zijn tent te chillen haha dat was zo hilarisch
Verder heb ik zoveel gezien in dit topic wat ik herken haha!
Hahaha ja en dan daarna in je hoofd:
Nahhhh vink nergens op slaan wa slaah dah op?