Wat woont er rent-free in je hoofd?

Deze elk jaar met oud & nieuw

14 likes

@Dombo @Uprooted
Staat een aflevering op dailymotion inclusief dus de hele intro https://www.dailymotion.com/video/x7sdcnu

6 likes

Als iemand een te lang verhaal ophangt

Veel te lang. Het moet korter

Nog korter

4 likes

Ja, en ook de ‘eeh’ erachteraan uit de musicless versie.

Altijd als ik aan de stoppels van mijn vriend zit denk ik “het is een baardje”. Dit gaat er echt nooit meer uit vrees is.

En altijd als ik moet bellen denk ik: “TRING HALLO AMSTERDAM TRING HALLO ROESLAND TRING HALLO NEW YORK” :cry:

13 likes

ohhh ‘het is een baardje’ daar denk ik ook vaak aan :joy: en over kud gesproken, als ik bij een zebrapad kom denk ik standaard ‘alleen op de witte want de rest is lava!’

8 likes

Katya zit permanent in mijn hoofd.

5 likes

Er gaat echt een wereld voor me open hier. Van ‘oh jaaa’ tot ‘waarom is dit nu pas in mijn leven’.

2 likes
11 likes

dit zeg ik ook standaard als iemand het woord ‘instabiel’ gebruikt :joy:

@OhMyGosh ja same, een groot deel ken ik maar sommige titels zeggen me niks, en soms denk ik ‘moet ik dit wel gaan kijken? straks blijft dit ook forever in mijn hoofd rondspoken’

1 like

Hahah ik had toen ook zo vaak deze remix in m’n hoofd:

Hier denk ik ook zo vaak aan:

Als m’n vriend weer eens allemaal shit laat vallen ofzo “maat wat doe je?”

Ohja en “zo werken wij niet” zeg ik heel vaak op werk :woman_shrugging:

9 likes

Oh hierop inhakend, als ik iets over kapseizen hoor denk ik aan de dolfijn bij kabouter Wesley.
‘Gepaks-gekapt-aan het zinken’

9 likes

Als het gaat om tanken maar ook als iemand Dag zegt schreeuwt dat in mijn hoofd haha

16 likes

Neeeee! 10 jaar?!
Ik weet nog dat ik dit keek en dacht: ‘Ha nog lang niet!’ :upside_down_face:

2 likes

“Gerda, heb jij nog compote in de voorraadkast?”

En

“Weet je wat ze vroegen deden toen? Nou? SLAAN. MET STOKKEN.”

dit komt soms echt super random in mijn hoofd. Al helemaal als iemand over een stok of stokbrood begint denk ik gelijk aan slaan met stokken.

10 likes

AH-reclameliedjes

24 likes

Jaaaa die pepersaus is echt geweldig!

1 like

Ohjaaa IK HOEF NIET TE TANKEN SCHATT never forget dat ik op solar op de camping liep en opeens iemand naast mij dat keihard riep. Die gast zat gewoon lekker voor zijn tent te chillen haha dat was zo hilarisch

Verder heb ik zoveel gezien in dit topic wat ik herken haha!

6 likes

Hahaha ja en dan daarna in je hoofd:
Nahhhh vink nergens op slaan wa slaah dah op?

4 likes

7 likes