Mag ik dit topic vast nomineren voor best nieuw topic van 2021?
âWajow wajow wajowâ denk ik meerdere keren per dag
Ik dacht dat het van een filmpje komt van jongens die vuurwerk afsteken (die ik niet kan vinden) maar mijn vriend denkt hiervan (eerste paar seconden)
Sowieso uitspraken van alle internetgekkies
BIEM
Neee hoooorrr, de heeeemel
5 euro? Op je muil. Je he nooit geen geld
Sportief pookje
Etc.
Vond het vroeger vooral een mooie reclame maar merk dat het nummer zo vaak opeens in mijn hoofd zit als het regent.
Love dit topic. Sowieso de hele internetgekkies compilatie, met als favoriet mand, diadeem en raps (had laatst bij de kringloop een picknickmand en raps gekocht, heel de dag lol gehad) . Verder nog deze 3:
oja deze ook heel vaak (tot mijn eigen teleurstelling):
WUT, no MUNNIE? hier, suck a cock
moet daar hoognodig huur voor gaan vragen
Eens in de zoveel tijd kijk ik dit filmpje, moet er nog steeds om lachen na 10 jaar
Moet ook regelmatig denken aan deze foto van Geert Wilders in de droomvlucht
Ik heb twee liedjes vastgeroest in mijn hoofd die ik tot nu toe nog niet op YouTube heb kunnen terugvinden. Ik denk dat ze daarom zo hardnekkig zijn
De eerste heb ik op school geleerd met Engels in groep 7. Het ging over een keuken waar het spookte. Met onder andere deze iconische songtekst:
Whereâs the frying pan? Itâs in the sink
Where are all the cups? I need a drink
The milk was on the table
But now itâs gone
Why does everything disappear?!
There must be a ghost in here
En als tweede de Nederlandstalige intro van Zoostraat 64. Als iemand hier een video of mp3 van weet te vinden⊠slide in mân dm!
OH JA elke keer als ik âeen euroâ hoor doet mijn hoofd âeen EURO? Keeeeeeenkerâ.
Hahaha ik voel deze echt tot in mijn tenen met je mee
Veelal kind- gerelateerd:
- De tune van Bob de Bouwer.
-Zodra mijn kind een tekening heeft gemaakt â Tekening gemaaaaaaktâ van Els.
-Zodra ik een bij zie het kinderen voor kinderen liedje â Red de bijâ.
-Als ik de was doe â kleine wasjes, grote wasjesâ.
EDIT: ah @Dombo â ga je mee ga je mee naar de zoohooo straatâ hahahaha.
Jaaa die!! Hij staat wel in het Engels op YouTube en een klein stukje in het Nederlands, maar niet de hele intro. Ik heb zoveel jeugdherinneringen die onvindbaar zijn op het internet, ook computerspelletjes die ik speelde. Echt jammer, zou daar zo graag nog eens iets van terug zien.
Hahah ja ZAS. Dit is met collegaâs en mijn vriend ook standaard een ding als iemand zes zegt
Ik heb ook heeeel vaak als ik de afwas moet doen of iets anders kuts, de wc schoonmaken ofzo
Dit nummer van Jenna Marbles in mân hoofd
Al bijna 10 jaar ook blijkbaar
mmmmmm TAXES hahaha jaaaa dit lied is super
Hahaha jaa en toen ik het net ging luisteren dacht ik bij dit stuk: kut ik moet nog belastingaangifte doen
Deze zit altijd in mijn hoofd als de bananen op zijn.
Maar ja, ik heb geen bananen. Ik heb geen bananen vandaag.
ahah als ik de was doe denk ik ook standaard âkleine wasjes, grote wasjesâ
âlaat maar lekker draaaaienâ
het is wel een goede checklist voor je dagelijkse volwassen leven!
ook leuk om deze parel weer te zien