Wat woont er rent-free in je hoofd?

En deze, als ik iets over kaas hoor of lees.

https://youtu.be/2DtHXze7AFQ

4 likes

Op heel random momenten

37 likes

Oeh oeh, De groep 8 eind musical. Ik vergeet m’n sleutels bijna elke dag, maar de tekst hiervan leeft al sinds 2002 in m’n hoofd. Kennen jullie je musical nog?

2 likes

Haha ja!!

Ik ken hem nog van begin tot eind terwijl het 17 jaar geleden is :sob:

4 likes

Heel vaak deze, door een nachtdienst waar we hem 25x geluisterd hebben ofzo.

En Nostradaaaaamus, Nostradaaaaamus, Nostradamus met z’n strakke groene broek - die stond hem goed!

En heel vaak het zinnetje van Ronald Goedemondt:

“En we wilden niet meer leven
” op dramatische toon, als het al de hele dag regent.

8 likes

Mijn vriend en ik quoten heel vaak dit filmpje:

Disgusting!

6 likes

Haha die laatste is herkenbaar. Ik doe er ook vaak dat gebaar met die armen bij

1 like

Hier die scene

Ik kan door Ronald niet meer normaal naar de Sissy boy zonder zo naar de spullen in de winkel te kijken.

11 likes

Haha ja zo beetje voorover gebukt, afhangende schouders en slappe bewegende armen. :joy::joy::joy:

2 likes

Hahaha dat laatste, heeel herkenbaar.

1 like

En

14 likes

Oh ja ik moet ook nog regelmatig aan onze musical denken. Wij deden Brand! (inclusief uitroepteken) en ik speelde de vrouw van de burgemeester (?) en op een gegeven moment was mijn tekst naar hem: “waar was je nou, waar bleef je nou, je bent er nooit als ik je nodig heb!” en daar moet ik nog regelmatig aan denken als iemand er niet is op het moment dat ik diegene nodig heb of iemand gewoon useless is.

7 likes

Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh, hey.

Meerdere keren per week heb ik het in mijn hoofd. Is zelfs zo erg dat als je met je vingers of voet tapt ik standaard dat ritme inzet. Ergste is ik hou niet eens van kerstmuziek.

11 likes

Zag al een aantal SpongeBobs voorbij komen, maar als iemand vraagt wat ik wil doen/ga doen doet mijn hoofd automatisch: “Weet ik veel, wat wil jij gaan doen vandaag?”

En: “ONgeMAKkelijk, tudududu”

2 likes

Werner de Walvis!

En keepvogel! Zowel ‘Keepvogeeeel, Keepvogeeeel, kijk wat ie doet’ als deze hele aflevering

En ‘the fuck’s a PMA?’

5 likes

Wauw ik dacht dat het heel raar was dat ik specifieke liedjes of dingen heel vaak in m’n hoofd heb. Love dit topic <3

Welke ik nu kan bedenken:

Als ik “What’s going on?” hoor of lees, meteen deze video:

En deze bijna altijd als iemand het over Tinder heeft:

7 likes

Deze bol-versie van ‘ik wil kaas’. Áltijd als ik een plant koop of verpot en ook regelmatig bij het water geven

afbeelding

17 likes

Dit topic is VERSCHRIKKELIJK!

Ik kan niet stoppen met scrollen :sob:

3 likes
6 likes
26 likes