oooo jaaa al die mastermovies filmpjes ken ik uit mijn hoofd. damn dat was echt een ding op de middelbare
Mijn hoofd maakt van elke samenvoeging met drie lettergrepen een extra strofe van:
En heb ook vaak als ik een boom zie (meej takke. Takkeboom) of als het te vroeg is (4 uur 's morgens. In uw onderbroek) deze in mn hoofd:
Geen Hans Teeuwen fan. Kan het ook niet verklaren.
Leuk topic btw, en heerlijke posts
âOe ie oe aa aa, ting ting walla walla bing bingâ echt op de meest random momenten in mijn leven.
Deze zodra er iets op is, of het woord op valt. Als iemand belt, wil ik eigenlijk opnemen met âwie heb ik aan de lijn, hallo, hallo?â
Tijdens Engels literatuur kregen we een keer een lied te horen en sindsdien meldt dat zich om de paar weken wel weer in mijn hoofd. Matty groves! En dan vooral dit stukje: ''Come home with me, little Matty Groves, come home with me tonight
Come home with me, little Matty Groves, and sleep with me till light"
No I canât come home, no wonât come home⊠Tada da da dada
Van Lena en Cem de aflevering dat de vriend van Cem geld van zijn vader had gekregen om naar een hoer te gaan zodat hij geen maagd meer zou zijn. En dat die vriend dat toen Cem aanraadde ook te doen, dat Lena dat hoorde dus die maar seks met een ander had en Cem uiteindelijk het niet kon met de prostituee.
Heeft veel indruk gemaakt denk ik
Hoe laat is het? - Tijd om dag te zeggen (van de Teletubbies)
Haha ik vond deze titel echt te kut voor woorden (gaan we ineens tik tokken hier?) maar ondertussen heb ik flink wat uurtjes gespendeerd met het kijken van de videoâs. Superleuk
Hahaha mijn vriend en ik antwoorden dit echt standaard aan elkaar, heerlijk.
Altijd als ik dit nummer van Adele hoor, of iemand Hello hoor zeggen. Of iets met looking for. Eigenlijk heel vaak. En dan begin ik dit fragment te zingen en dan word ik aangekeken alsof ik gek ben
Sorry not sorry
ââ
@Juuldie daar moet ik ook standaard aan denken als mensen iets kwijt zijn of als iemand zegt dat iets weg is
Dit vooral inderdaad. Op de meest random momenten komen de liedjes van Samson & Gert voorbij.
Als ik een brandweer zie of hoor dan is het sta daard deze:
En toen we nog uit mochten:
het intro van pittige tijden bij tegenslagen, klein of groot. en dan vooral het tweede couplet (vanaf 00:30) en dat ZO ZIJN MENSENNNNNN want ja mensen zijn verpesters
dit lied zo vaak, maar dan alleen het taco/burrito/taco flavoured kiiissiiiiisssss gedeelte. als mensen het over mexicaans eten hebben.
deze als ik mijn agenda moet pakken/een afspraak moet plannen (ik gun het jullie onwijs om dit lied voortaan ook in je hoofd te hebben en je agenda voortaan een madiwodo te noemen, dus doe jezelf een plezier en ga dit luisteren. ik word al jaren zo vrolijk van dit lied)
en deze als het vrijdag is (of elke andere dag van de week dat ik denk dat het vrijdag is)
en dit specifieke dansje zit heel vaak in mn hoofd. deze beweging. ik vind hem super. (vanaf 4.06)