Wat woont er rent-free in je hoofd?

Ik denk daar dus ook echt vaak aan nog. Vraag me weleens af hoe het met de moeder van de kindertjes gaat. Was echt heftig allemaal hoor.

3 likes
8 likes

Ja klopt, vraag me dat ook wel eens af! Die hele situatie is natuurlijk heel triest, ik deelde de foto hier want ik vind de foto iets tragikomisch hebben en daarom denk ik hier best vaak aan (sorry)

3 likes

Ik kende dit helemaal niet, zo flauw :rofl:

1 like

Oh ja, Mannen van de Radio!
Daar heb ik nog cd’s van. Was het helemaal vergeten. Zo veel om gelachen :grinning:

3 likes

She’s gonna try to stop me, but she can’t run in those lil haa heels

30 likes

Ik zag deze video minstens 8 jaar geleden en sindsdien word ik op de meest random momenten overvallen door dit beeld en dan wil ik uit een raam springen.

4 likes

En ook dat ze in Starmaker de hele tijd in groepjes moesten zingen en dat ze blijkbaar dachten dat de uitdaging was om harder te zingen dan de rest. :musical_note: I’ve got the music in MEH :musical_note:

En dat de televisiezender hiervan Yorin was

29 likes

Ik ben vast niet de enige die regelmatig Villa Achterwerk herinneringen heeft.

Hasta la pasta dit is de villa

Schepper de schep

en natuurlijk het deuntje van Soupe Opera (in mijn hoofd was het altijd soep opera)

20 likes

Dit popt trouwens ook vaak ongevraagd in mijn hoofd op

11 likes

image

Ik denk nog regelmatig aan dit boek. Alsof ik Lena Lena echt gekend heb.

2 likes

Aaahhh ik herken alle Kinderen voor Kinderen en Junior songfestival dingen ook!

Als iemand Dag zegt moet ik ook vaak aan de Beer in het blauwe huis en maan denken

7 likes

https://www.instagram.com/p/CNNOaecgG1Q/?igshid=3h70lsf4oyru

De hele tijd. Help.

7 likes

Ik kan denk ik nog steeds alle liedjes van dat eerste album meezingen. Oh en soms komt ook nog de aflevering in m’n hoofd waar ze de foto voor de cover van hun album gaan schieten en dat die foto’s van onder werden geschoten door een glasplaat maar Rachel een fucking rok aandeed?! :sob:

image

9 likes

Al WEKEN dit in mijn hoofd
 ik ga Hans Teeuwen echt gewoon een bericht sturen als het nog langer duurt

https://youtu.be/5fufYNLciYs

3 likes

Alle classics van Mastermovies

Ik kan zoveel hieruit quoten

14 likes

Hahaha deze zing ik ook erg vaak, eigenlijk altijd tijdens het afwassen

2 likes

Joran van der Sloot. God al sinds 2008. Dat is langer dan dat hij in de gevangenis zit.

22 likes
6 likes

Omg en deze, all the feels :cry: nadat Telekids stopte nooit meer vrijwillig zaterdag vroeg m’n bed uitgekomen

7 likes