Ik denk daar dus ook echt vaak aan nog. Vraag me weleens af hoe het met de moeder van de kindertjes gaat. Was echt heftig allemaal hoor.
Ja klopt, vraag me dat ook wel eens af! Die hele situatie is natuurlijk heel triest, ik deelde de foto hier want ik vind de foto iets tragikomisch hebben en daarom denk ik hier best vaak aan (sorry)
Ik kende dit helemaal niet, zo flauw
Oh ja, Mannen van de Radio!
Daar heb ik nog cdâs van. Was het helemaal vergeten. Zo veel om gelachen
Ik zag deze video minstens 8 jaar geleden en sindsdien word ik op de meest random momenten overvallen door dit beeld en dan wil ik uit een raam springen.
En ook dat ze in Starmaker de hele tijd in groepjes moesten zingen en dat ze blijkbaar dachten dat de uitdaging was om harder te zingen dan de rest. Iâve got the music in MEH
En dat de televisiezender hiervan Yorin was
Ik ben vast niet de enige die regelmatig Villa Achterwerk herinneringen heeft.
Hasta la pasta dit is de villa
Schepper de schep
âŠen natuurlijk het deuntje van Soupe Opera (in mijn hoofd was het altijd soep opera)
Ik denk nog regelmatig aan dit boek. Alsof ik Lena Lena echt gekend heb.
Aaahhh ik herken alle Kinderen voor Kinderen en Junior songfestival dingen ook!
Als iemand Dag zegt moet ik ook vaak aan de Beer in het blauwe huis en maan denken
Ik kan denk ik nog steeds alle liedjes van dat eerste album meezingen. Oh en soms komt ook nog de aflevering in mân hoofd waar ze de foto voor de cover van hun album gaan schieten en dat die fotoâs van onder werden geschoten door een glasplaat maar Rachel een fucking rok aandeed?!
Al WEKEN dit in mijn hoofd⊠ik ga Hans Teeuwen echt gewoon een bericht sturen als het nog langer duurtâŠ
https://youtu.be/5fufYNLciYs
Hahaha deze zing ik ook erg vaak, eigenlijk altijd tijdens het afwassen