Wat woont er rent-free in je hoofd?

Stroeeeiiiii voeeiiiiii :notes: :notes:

8 likes

Fuck fuck fuchsiaAaaa

5 likes

Toch fijn dat ik ook ooit in het Gelredome kan optreden.
Eigenlijk best raar dat dit begin 2000 nog leuk was om te doen, want tegenwoordig zouden mensen het niet meer oke vinden om mensen zo te kakken te zetten.

3 likes

“Akke akke tuut tuut weg zijn wij!!!” :cry:

Deze hoor ik soms als “achtergrondmuziek” op drukke plekken waar veel te zien is:

Plus echt heel veel fragmenten en liedjes van K3 maar die dingen zal ik jullie besparen

8 likes

Hahahaha Herman gaat helemaal los ook

2 likes

Haha hier zou je ook een versie van kunnen maken van verschillende youtubers. Bijvoorbeeld Diana.
Heellemaal! Heellemaal! Heellemaal!

1 like

Altijd als ik een ei bak: IK BEN EEN GEBAKKEN EI

En als iemand het over Moskou heeft dwaal ik ook af

8 likes

Soms random als ik een man in pak zie:

En de liedjes hieruit komen ook soms spontaan omhoog in m’n hoofd:

2 likes

Altijd als ik “want die blikken in je ogen” uit Geef me je angst van Guus Meeuwis hoor, dan zie ik Ruben van der Meer bij de Lama’s voor me die doventolkt dat ie twee blikken bier opent en in z’n oogkassen ramt.

afbeelding

57 likes

Elke keer als ik m’n mondkapje op doe heb ik Ă©Ă©n zin in m’n hoofd van Marco Borsato: Ik heb m’n masker opgezet, en als m’n vrienden erom vragen zeg ik dat het heerlijk is!
Vreselijk😅

19 likes

Kost maar 5 euro een kippetje :heart:

11 likes

Same, en als ergens een multiple-choice-vraag staat met een optie D vult mijn brein automatisch “of D: schoenen” aan uit de lama’s miljonairsquiz :cry:

8 likes

Ik denk ook best vaak “What are this?” als ik me afvraag wat iets is of iets niet snap/onduidelijk is ofzo. Naar die video van Jenna Marbles waarbij ze met Kermit over dingen heen gaat hangen en dan “What are this?” vraagt in zijn ‘stem’. Maar blijkbaar is dat een van de video’s die ze verwijderd heeft.

3 likes

Ik moet nog regelmatig denken aan “ik moet mn moeder nog uit bad halen” als ik zeg ik moet gaan ofzo haha van die reclame met Marit van Bohemen ofzo van vroeger.
En zo af en toe popt Hallo Wereld van kinderen voor kinderen ook opeens op, met name “hallo huis”.

7 likes

:joy:

5 likes

Hahhaha jaaa deze

1 like

Jaa me lievelings dit

1 like

Als je in Drievliet van zo’n matjes glijbaan wilde hoorde je vroeger continu uit een speaker de zin
“hey jij daar, Heb jij je matje wel bij je?”
Heb dit ook echt op random momenten in mijn hoofd.

6 likes

Bij Drievliet denk ik dan weer meteen hier aan:

“Ken best leuk zijn daar, hoor”.

13 likes

Nav het YouTuberstopic: How deep is your love in de versie van Laura Ponticorvo. Elke dag opnieuw. Af en toe ook flitsen erbij van die dude die de robotstem in het nummer verzorgde.

9 likes