Stroeeeiiiii voeeiiiiii
Fuck fuck fuchsiaAaaa
Toch fijn dat ik ook ooit in het Gelredome kan optreden.
Eigenlijk best raar dat dit begin 2000 nog leuk was om te doen, want tegenwoordig zouden mensen het niet meer oke vinden om mensen zo te kakken te zetten.
âAkke akke tuut tuut weg zijn wij!!!â
Deze hoor ik soms als âachtergrondmuziekâ op drukke plekken waar veel te zien is:
Plus echt heel veel fragmenten en liedjes van K3 maar die dingen zal ik jullie besparen
Hahahaha Herman gaat helemaal los ook
Haha hier zou je ook een versie van kunnen maken van verschillende youtubers. Bijvoorbeeld Diana.
Heellemaal! Heellemaal! Heellemaal!
Altijd als ik een ei bak: IK BEN EEN GEBAKKEN EI
En als iemand het over Moskou heeft dwaal ik ook af
Soms random als ik een man in pak zie:
En de liedjes hieruit komen ook soms spontaan omhoog in mân hoofd:
Altijd als ik âwant die blikken in je ogenâ uit Geef me je angst van Guus Meeuwis hoor, dan zie ik Ruben van der Meer bij de Lamaâs voor me die doventolkt dat ie twee blikken bier opent en in zân oogkassen ramt.
Elke keer als ik mân mondkapje op doe heb ik Ă©Ă©n zin in mân hoofd van Marco Borsato: Ik heb mân masker opgezet, en als mân vrienden erom vragen zeg ik dat het heerlijk is!
Vreselijkđ
Same, en als ergens een multiple-choice-vraag staat met een optie D vult mijn brein automatisch âof D: schoenenâ aan uit de lamaâs miljonairsquiz
Ik denk ook best vaak âWhat are this?â als ik me afvraag wat iets is of iets niet snap/onduidelijk is ofzo. Naar die video van Jenna Marbles waarbij ze met Kermit over dingen heen gaat hangen en dan âWhat are this?â vraagt in zijn âstemâ. Maar blijkbaar is dat een van de videoâs die ze verwijderd heeft.
Ik moet nog regelmatig denken aan âik moet mn moeder nog uit bad halenâ als ik zeg ik moet gaan ofzo haha van die reclame met Marit van Bohemen ofzo van vroeger.
En zo af en toe popt Hallo Wereld van kinderen voor kinderen ook opeens op, met name âhallo huisâ.
Hahhaha jaaa deze
Jaa me lievelings dit
Als je in Drievliet van zoân matjes glijbaan wilde hoorde je vroeger continu uit een speaker de zin
âhey jij daar, Heb jij je matje wel bij je?â
Heb dit ook echt op random momenten in mijn hoofd.
Nav het YouTuberstopic: How deep is your love in de versie van Laura Ponticorvo. Elke dag opnieuw. Af en toe ook flitsen erbij van die dude die de robotstem in het nummer verzorgde.