Als iemand zegt dat het mooi weer of een mooie dag is, dan dreun ik in mijn hoofd altijd het liedje van bløf op: “wat een mooie dag, VOOR DE DOOD” en moet ik me echt inhouden om dat niet hardop te doen
Ik heb dit ook, maar niet vanwege Blof zelf maar vanwege een BN’er (ik weet vrij zeker Tim den Besten) die dat in een bepaalde context zei of zong. Dus ik hoor het in zijn stem.
Edit: ik weet het ineens weer, het is van dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=3y_VIS-aDMk 17:55
Gister zat m’n man deze te eten toen ik thuis kwam dus toen zat meteen dit liedje in m’n hoofd (inclusief dansje)
(Dus ik dat zingen, zei m’n man: nou wat creatief zie jij nou die verpakking en bedenk je meteen een heel liedje erbij??)
Ik heb dit nummer zo vaak geluisterd uit verveling in het begin van corona dat het een soort van permanent in m’n hoofd zit.
Jezus christus Solomon! Dit filmpje kan ik woord voor woord nazeggen. En mijn vriend en ik zeggen ook vaak Jezus Christus Solomon of Oooh nee!
Solomon heeft wel echt een lieve papa. Mijn vader had echt nooit zo kalm gereageerd
Thnx, ik zit nu al een uur ‘aiiiaiiiaiii I’m your little butterfly’ te zingen
Ahhhh ja deze! Dat moment dat ie beseft dat ie echt iets fouts heeft gedaan
Ik zei net tegen mezelf ´ik heb het koud´ en toen kreeg ik gelijk deze topper weer in mn kop!
Ik heb het koud het is hier donker
mn oogjes knijp ik dicht
we zijn echt supervroeg vertrokken
nog voor het ochtendlicht
waar gaan we heen ik wil het weten maar
ik zie niks en hou me klein
wacht op morgen op een nieuwe dag
op een nije dei
OMG! Ja deze haha. Heb echt zo vaak die tekst random in mijn hoofd . Weet nog dat Janine en Arjen het gingen zingen bij serious request en ik wist dat stuk beter dan zijn . Ze moesten het zelfs opzoeken xD
We are going on a summer holiday (Jack van Gelder dames en heren)
Als ik het woord buschauffeur hoor of lees denk ik heel vaak ‘buschauffeur rij die waggie achteruit’ (Kempi)
Ik hoor in mijn hoofd soms random de bumper "Dooominoo day pampam " in mijn hoofd. Gewoon op willekeurig momenten, zonet dus bij het snijden van de groente.
Je kan het wel vergeten Syb, die Nije Dei die komt niet meer!
Ik heb jaren geleden een tijdje gedated met een Fries en elke keer als ik langs het Tjeukemeer reed moest ik lachen.
Wel ik ga wel alleen! Doeiii!
Deze blijft ook echt goud haha. Ooit worden zij en die Solomon gewoon volwassen en dan wonen deze filmpjes nog steeds rent-free in mijn hoofd
Altijd als ik baby lees of praat over baby’s moet ik me inhouden om niet zoals Moira bébé te zeggen 🥲
In mijn hoofd het vervolg van deze klassieker:
Iedere vrijdag opnieuw. Het is vrijdag en we komen samen. SMS al je namen. En vergeet niet die ene dame (SMS!)
En als iemand zegt: doe niet zo. Komt er automatisch bij mij: geen zin geen animo
Ik speelde ook net die Harry Potter af van zo dus jij wilt 10.000 lenen??? En toen roep mijn 7 jarige vanaf de andere kant van de kamer MAG NIET! Dus ik denk dat we die ook wel vaak gebruiken