Een vriendin van mij heeft fikse krullen en heeft 1x fiks zitten ranten over vrouwen met steil haar die dan de curly girl methode gaan doen. Nu heb ik ook steil haar en ELKE keer als er maar iets van slag in mijn haar zit denk ik ‘tijd voor de CG methode!’ Thanks F.
Hahaha wauw ja. “Spaart u ook zegeltjes… Bonuskaart of Airmiles?”.
Als er bij de kassa zegeltjes worden aangeboden moet ik er vrijwel altijd aan denken.
Dit duikt op elk willekeurig leeg moment op in m’n hoofd, vind het niet erg want wel lekker vrolijk!
Oh ja, als ik iets hoor over bowlen: ‘IK WIL GVD BOWLEN!’
Hahaha ja die ook inderdaad
Ik hoop zooooo dat ze dit programma ooit nog eens terug op de buis brengen, heerlijk
ik kan de naam liesbeth niet meer horen zonder er in mijn hoofd lLLLIUUUUBSSBBBEEEEFTHTHTHHHHHH achteraan te plakken
Als ik voor mezelf spreek; ik heb dit soort dingen ook niet de hele dag in mijn hoofd (gelukkig!) Maar als ik aan iemand vraag wat wil je drinken en diegene zegt water, dan roep ik gelijk wil je me vergiftigeeen?
Ik denk dat het voor de meesten een beetje zo is. Dat veel dingen die hier genoemd worden gewoon vaak als standaard reactie komen, gekke herinneringen zijn, of soms wel de hele dag door elke x weer opkomen
Ik kan mijn eigen telefoonnummer trouwens met geen mogelijkheid onthouden, maar
01189998819991197253 rolt er zo uit.
Dat komt hierdoor:
Ik moet ook altijd weer aan dit fragment denken als iemand het heeft over witlof.
Ja dat klopt!
Ooooh ik ben nog niemand tegengekomen die dit filmpje ook kende Liesbeeeeeeethh
Ik kan het juiste stukje fragment even niet vinden maar ik zeg serieus wekelijks op bepaalde momenten met de stem van Niels van Tempa:
“Mijn relatie is overrrrrr”
Ik heb echt zo vaak gepost al maar ik denk best vaak plotseling aan ‘Rahn, stahp! Stahp it Rahn’ (Stop it, Ron) van Jersey Shore, en ook ‘we got a situation!’. Ik zei ook vaak tegen vrienden ‘zullen we even GTL?’ als ik zin had om af te spreken (GTL is Gym-tan-laundry, wat die boys altijd als uitje deden)