Deze komt minstens 1x per dag voorbij. En als het even niet in mijn hoofd zit, komt m’n vriend er wel mee
Ik lees dit topic vol verbazing hoe kunnen jullie je concentreren op iets als er continu allemaal memes en liedjes voorbij vliegen??
Deze parel… @Mhysa snapt me
Maar ook die aflevering waar ze het hebben over mijn salamibeen, jouw salamibeen… of Kas zijn kots?! Die zin hahahaha
Spongebob’s “ik ben lelijk en ik ben trots”
Ennnnn ofc deze vanaf 0.28
Hahaha ja deze zit ook heel vaak in m’n hoofd
Als iemand zegt ‘I’m back!’
Moet je nagaan hoe slim ik zou kunnen zijn als al deze onzin niet in mijn hoofd zou zitten.
Als ik meehelp met iets tillen of mensen samen iets zwaars zie tillen
En even een edit waar ik aan moet denken door de Mastermovies-post van @Crystalfire. Ik maak best vaak baksels met banaan, en als ik het deeg dan kneed denk ik vaak:
Edit 2: door @GrumpyHarry realiseer ik me dat ik heel vaak ‘I want that one’ (Andy - Little Britain) denk als ik iets uitkies, en dan ook echt in die toon. (Geen foto of filmpje want super-validistische shit haha.)
Laatste edit: als ik iets over Almere hoor of lees: ‘Almère exterieur, kliko, oeh la la’
Filmpje dat helaas niet zoveel zin heeft omdat rond 00:30 het geluid wegvalt, maar misschien doet het een belletje rinkelen:
Heb jij het helemaal niet?
Want ik denk bij anderen ook ‘hoe kom je hier in godsnaam bij’ maar zelf heb ik als ik erover nadenk ook genoeg onzin-associaties
Ik heb geen idee, ik kan niet zomaar iets noemen eigenlijk? Ik ken wel veel memes en kan veel meepraten, maar ik heb dat niet de hele dag door in mijn hoofd ofzo?
Is dit Eminem? ik twijfel haha. In ieder geval bedenk ik me hierdoor nog iets.
Als ik iets hoor of lees in de trant van “wil de echte… opstaan”.
Heel logisch voor veel mensen denk ik, niet echt origineel. Bij mij worden dit soort dingen altijd wel getriggerd door iets wat ik hoor of zie, niet helemaal random dus. Mijn man heeft dat wel altijd heel random, en hij doet het ook hardop. Begrijp daar soms ook echt niks van haha.
Heerlijk topic!
Edit: huh verkeerde afbeelding gekozen bij Google Marika is natuurlijk slim shady, ff geen zin om aan te passen hoor
Ja is the real Slim Shady
Shady’s back
Tell a friend
Tiktok van Kesha komt echt te vaak random op in m’n hoofd, echt waarom
Ik ben Sap, een aardwortel jawel.
Ik ben Kloontje het Reuzenkind en ik ga nu zingen!
Lingo voor Limburgers (vanaf 2:09), altijd als iemand Maastricht zegt of ik het ergens lees, hoor ik deze man het spellen in mijn hoofd: M-S-T-R-Zachte G
Zo, dus jij wil tienduizend lenen? Mag niet!
Aandacht! Vooral ‘ja we kijken wel ff hoe het loopt’.
Iedereen is van de wereld en de wereld is van Nederland
Ja zometeen
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch…
Pink fluffy unicorns dancing on rainbows
Ik snap soms echt niet hoe ik nog ruimte heb voor andere dingen met alle filmpjes, liedjes en zinnetjes die constant in mijn hoofd zitten
Het verhaal van de mensen in dit filmpje is ook echt bizar: het jongetje van ‘Bel de wouten!’ zit in de gevangenis vanwege de moord op een drugscrimineel, de man van ‘Hij klapte er bezijes op’ is doodgeschoten door zijn oom, en het verhaal gaat dat de agent is ontslagen vanwege drugshandel… maar over dat laatste kon ik geen bronnen vinden.
Bron: https://www.ed.nl/eindhoven/hij-klapt-er-van-bezijes-op-keihard-het-bijzondere-verhaal-achter-de-youtube-klassieker-over-gladheid-in-eindhoven~aa2adc79/
Jaaa klopt! Dit verhaal komt idd ook elk jaar op t AD weer terug. Wel gek om ze dan als kleine jonkjes te zien
En als ik op een saai feestje ben (long time ago) deze quote van Georgina Sparks
Oooh ja Sap de aardwortel heb ik ook regelmatig in mijn hoofd!