Wat woont er rent-free in je hoofd?

Haha, dat nummer kan ik echt niet onthouden, maar mijn vriend en ik quoten deze aflevering wel heel vaak tegen elkaar. ‘Fire! Exclamation point. Fire! Exclamation point. Looking forward to hearing from you.’

2 likes

Four! I mean five! I mean fire!

1 like

ohhh jaaaa ik ook!!! tempa heeft echt goeie quotes en stemmetjes voortgebracht. net als tim die het zweert op zijn communiehartje. het woord “koekeroend” dankzij kevin. en deborahleemans met haar “vink maar raar”
en tenslotte deze uithaal van een jonge fabiola. ZEG HET MIJJJJJJ

4 likes

Ik hoef maar avondklok te horen of lezen en deze topper zit in mijn hoofd. Incl die prachtige kreun van de jongen met bril.

2 likes

Maar toch niet den Tim.

9 likes

Bij elke zwarte pony denk ik " whaah is dat Blacky HAHA. Wat een lelijke dikke dwergknol"

12 likes

Ik kwam er dus laatst pas achter dat dit dus Tjiske Reidinga is (van oa Gooise vrouwen etc) :joy:

2 likes

afbeelding

Ook dat stukje over haar kleine/grote teen :joy::joy:

7 likes

Oh ja die Flintstone-teen!

1 like

Californiaaaaaaaaaaaaa

6 likes

Ik heb sowieso meermaals per week “daar wordt aan de deur geklopt” in m’n hoofd, alleen dan in het Spaans, want dat zongen we áltijd.

Echt bloed irritant

2 likes

Ahh The O.C. :heart_eyes:

4 likes

Deze heeft ook wel een permanente plek in mijn geheugen.

5 likes

Ondanks dat ik van 99% van zijn liedjes geen kut versta (heeft ie zijn eigen taal ofzo??) popt Sean Paul eens in de zoveel tijd weer op in mijn hoofd. Is ook echt mijn guilty pleasure.

Oh ja en de vervelende liedje van Shaggy met zijn IT WASN’T ME. En Mr. Boombastic komt helaas ook regelmatig weer om de hoek kijken.

8 likes

Oooo mijn vriend heeft vorig jaar echt een hate crime begaan door me een Nederlandse cover te laten horen van All Night Long van fucking Thijs Boontjes (wtf is dat???), en ik kan niet stoppen met denken aan dat nummer er dan ben ik gewoon weer kwaad en ik weet dat hij dit expres heeft gedaan.

13 likes

Altijd als het woord techniek of een variant daarop valt zegt mijn hoofd ELEKTROTECHNIQUE

Wat een geweldig topic trouwens, ik heb altijd zoveel associaties in mijn hoofd met allemaal random shit.

10 likes

Zo heeft dit ooit alle sinterklaasliedjes voor altijd verpest. (luisteren op eigen risico)

3 likes

Als er iets niet is (bijv. als m’n vriend iets wil drinken wat we niet in huis hebben): staaaaaat niet op de kaart (van Lingo)

En verder nog een paar quotes van de weerman van Neonletters / Draadstaal als het over het weer of weerbericht gaat.

‘Dit was het weer. Dit was het weer’. Okeee nu ik hem zo lees werkt deze grap niet echt op papier :joy:
En ‘Kan je zien dat ik net heb geplast?’ floept er ook weleens uit.

Als iemand iets zegt over rustig zijn dan komt mijn innerlijke Jelano naar boven met z’n ‘Erik doe rustig’

11 likes

Jelano :heart:

2 likes

Ik heb een familielid met de naam Erik. De arme man kan zich nooit ergens over opwinden/boos worden/geïrriteerd zijn omdat er altijd wel iemand ERIK DOE RUSTIG roept :joy:.

11 likes